Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er:)Anik skrev:
Her blir det ikke noe skurrefille, snillemamman min har vasket for meg på tirsdag, hun er best
Flink du er. Her er det rett til mamma og pappa for å hente mini etter jobb. Han ble syk i går og måtte derfor være hjemme i dag, siden mamma har hjemmekontor slapp jeg å ta sykt barn dag.Becky87 skrev:
Men etter en natt med en syk mini i senga så trenger jeg sårt noe søvn, så tror nok jeg finner senga/sofaen når mannen er hjemme fra jobb, sånn at jeg kan lade litt opp. Håper mannen finner ut at han skal vaske litt iløpet av helga.
Jeg skal kaste den skurefilla pokker i vold og ligge langflat på sofaen i selvmedlidenhet ;-)Toneliza skrev:
Ikke helt da, men jeg skal reise bort i bryllup i helga og må ligge litt til "lading" først. Vet jeg kommer til å slite med å holde meg oppegående, men vet jeg vil angre om jeg ikke drar...
dollygirl skrev:
Jeg skal kaste den skurefilla pokker i vold og ligge langflat på sofaen i selvmedlidenhet ;-)Toneliza skrev:
Ikke helt da, men jeg skal reise bort i bryllup i helga og må ligge litt til "lading" først. Vet jeg kommer til å slite med å holde meg oppegående, men vet jeg vil angre om jeg ikke drar...
Ja det skjønner jeg da! hvil deg og kos deg masse i bryllup!!!
Gullklump skrev:Kjenner jeg blir i godt humør av deg dollygirl, herlig med slike positive mennesker
Håper du får en fantastisk helg!!!!!!1
dollygirl skrev:
Skurfille?? Hva er det...?~LillMi~ skrev:
Du vet hva ei skurefille er?! tja ei vaskeklut? bare og skure/vaske med?=)
~LillMi~ skrev:
dollygirl skrev:
Skurfille?? Hva er det...?~LillMi~ skrev:
Du vet hva ei skurefille er?! tja ei vaskeklut? bare og skure/vaske med?=)
Neeei, ringer ingen bjeller, tror ikke jeg har hørt om en sånn skurefille...
Er det noe man burde ha i hus? Holder det ikke med våtservietter???