Skurefilla er igang!

dollygirl

Glad i forumet
Kom igjen jenter! nå erre bare og slenge skurefilla rundt til helga" det er mine planer idag! Knerten er i bhg etter og ha vært hime noen dager med øyekatarr.. men er bra nå =)

Jeg skal kaste den skurefilla pokker i vold og ligge langflat på sofaen i selvmedlidenhet ;-)
Ikke helt da, men jeg skal reise bort i bryllup i helga og må ligge litt til "lading" først. Vet jeg kommer til å slite med å holde meg oppegående, men vet jeg vil angre om jeg ikke drar...

Deilig når det er gjort, du er god du 

Min mann fikk gang i skurefilla i går helt av seg selv, så jeg slipper 

Flink du er. Her er det rett til mamma og pappa for å hente mini etter jobb. Han ble syk i går og måtte derfor være hjemme i dag, siden mamma har hjemmekontor slapp jeg å ta sykt barn dag.

Men etter en natt med en syk mini i senga så trenger jeg sårt noe søvn, så tror nok jeg finner senga/sofaen når mannen er hjemme fra jobb, sånn at jeg kan lade litt opp. Håper mannen finner ut at han skal vaske litt iløpet av helga.

Hehe ja noen må jo gjøre det =) mannen er på jobb ellers er han toppers her hjemme, en skikkelig handyman som vasker gulv, pusser vindure, bytter gardiner, reparer alt  osv osv, han har jobbet i mange år innen rengjøring så han trives med det hehe, nok skryt ! Kjøpte duft lys så nå skal det dufte sommer i heimen , men de kosta skjæra meg nok, 209 kr for ett stort glass, men de er veldig holdbare, brenner lenge og dufter nydelig ! sååå jeg kjøpte 2 hi hi ! også slipper de ikke ut farlige stoffer , kun naturlig!

Anik skrev:
Flink du er:)

Her blir det ikke noe skurrefille, snillemamman min har vasket for meg på tirsdag, hun er best

å så heldig du er da! ! ånei her bor hu mor og far for langt borte for og vaske for meg hehe og ikke hadde hu giddi det heller tror jeg og ikke ville jeg at hu skulle gjort det heller hehe ! vil vaske "møkka" etter meg sjøl gett hehe, men bra vi er forskjellige! Snille mammaer er gode og ha uansett

Becky87 skrev:
Flink du er. Her er det rett til mamma og pappa for å hente mini etter jobb. Han ble syk i går og måtte derfor være hjemme i dag, siden mamma har hjemmekontor slapp jeg å ta sykt barn dag.

Men etter en natt med en syk mini i senga så trenger jeg sårt noe søvn, så tror nok jeg finner senga/sofaen når mannen er hjemme fra jobb, sånn at jeg kan lade litt opp. Håper mannen finner ut at han skal vaske litt iløpet av helga.

uffda, ja mini har vært syk han og, men er i bhg idag, ja lad opp!! det trenger du!

Gullklump skrev:

Er det ikke deilig med slike menn!  åhh ..

Gullklump skrev:

åh er det ikke deilig med slike menn !? hi hi

Toneliza skrev:
Jeg skal kaste den skurefilla pokker i vold og ligge langflat på sofaen i selvmedlidenhet ;-)
Ikke helt da, men jeg skal reise bort i bryllup i helga og må ligge litt til "lading" først. Vet jeg kommer til å slite med å holde meg oppegående, men vet jeg vil angre om jeg ikke drar...

Ja det skjønner jeg da! hvil deg og kos deg masse i bryllup!!!

Kjenner jeg blir i godt humør av deg dollygirl, herlig med slike positive mennesker 

Håper du får en fantastisk helg!!!!!!1

Takk, skal slappe av meg god samvittighet i dag :-)

Jeg har forresten IKKE en mann som liker å rydde og vaske, så her ser det så som så ut (helt jævlig) nå som jeg ikke orker :-/

dollygirl skrev:

Toneliza skrev:

Ja det skjønner jeg da! hvil deg og kos deg masse i bryllup!!!

dollygirl skrev:

Gullklump skrev:

Jo veldig..sånne trenger man flere av emoticon

knotte81 skrev:

dollygirl skrev:

Gullklump skrev:

Jo veldig..sånne trenger man flere av emoticon

hihi ja ikke sant

Gullklump skrev:

Kjenner jeg blir i godt humør av deg dollygirl, herlig med slike positive mennesker 

Håper du får en fantastisk helg!!!!!!1

Åååh næmmæm så fint og høre !! det varmer ett mammahjert .tuuusen takk !. Positiv må man være, mer eller mindre! da går hverdagen og livet så mye bedre !og ikke minst da blir andre glad også , ha en nyydelig helg du også Gullklump !!

~LillMi~ skrev:
Skurfille?? Hva er det...?

Du vet hva ei skurefille er?!  tja ei vaskeklut? bare og skure/vaske med?=)

dollygirl skrev:

~LillMi~ skrev:

Neeei, ringer ingen bjeller, tror ikke jeg har hørt om en sånn skurefille...
Er det noe man burde ha i hus? Holder det ikke med våtservietter???emoticon

~LillMi~ skrev:

dollygirl skrev:

~LillMi~ skrev:

Neeei, ringer ingen bjeller, tror ikke jeg har hørt om en sånn skurefille...
Er det noe man burde ha i hus? Holder det ikke med våtservietter???emoticon

hahahaha jo skulle ønske det jeg også med den gang ei ... kanskje du har noen som har spist den opp ;)

Back
Topp