Skummelt...

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Så på fødseler på tv før idag, og der var det ei som måtte føde i 24.uke. [8|] Helt utrolig å tenke på at det faktisk er babyer som blir født så tidlig, som klarer seg. De er jo sååå små!![:o] Kan ikke tenke meg hvordan det hadde vært å havne i fødsel allerede, jeg er virkelig ikke klar! Er jo 16 uker igjen..
Hold deg inne jenta mi!!

ORIGINAL: CogJ

på svensk tv?

Ja, det er så uvirkelig så uvirkelig.. Var ikke den babyen bare 400 gram?
veeldig liten hvertfall..,

jo, 480 eller noe sånn. Et helt utrolig at så små babyer kan overleve. Bittesmå mirakler [:)]

er stooor mirkale.. Jeg ble veldig overrasket over hun juliet (babyen med svart hår) Hun hadde visst downs syndrom men det gikk ikke ann å se et sekund!!

Ble og så lettet for at han med hjerneblødning ble helt frisk.. huff..

jeg skal ikke bli så svær at det er helserisiko for barnet mitt [:o][:o]

Ja, ble overrasket over at hun hadde det, man så det jo ikke i det hele tatt, hun så jo helt frisk ut! Nei, jeg har heller ikke i tankene å bli så svær.. Må være fælt å tenke på at man er så overvektig at det kan gå utover barnet. Nå skal det sies at jeg også har ekstra kilo på kroppen, men ikke i nærheten av det.. håper jeg, hehe:)

Utrolig at så små babyer kan overleve. Man er jo absolutt ikke forberedt på fødsel når man ikke har kommet lenger enn det heller så tenker bare selv hvor stressende det hadde blitt om vesla kom nå. Mye å bekymre seg for også.

ORIGINAL: AMEførstegangs

er stooor mirkale.. Jeg ble veldig overrasket over hun juliet (babyen med svart hår) Hun hadde visst downs syndrom men det gikk ikke ann å se et sekund!!

Ble og så lettet for at han med hjerneblødning ble helt frisk.. huff..

jeg skal ikke bli så svær at det er helserisiko for barnet mitt [:o][:o]

Ja, ble overrasket over at hun hadde det, man så det jo ikke i det hele tatt, hun så jo helt frisk ut! Nei, jeg har heller ikke i tankene å bli så svær.. Må være fælt å tenke på at man er så overvektig at det kan gå utover barnet. Nå skal det sies at jeg også har ekstra kilo på kroppen, men ikke i nærheten av det.. håper jeg, hehe:)

jeg har 26 kg fra forrige svangerskap ennå[:'(] nei, tror man skal bekymre seg når man nærmer seg 140-150 kg[:-] (no affence om noen her er det, men JEG kunne aldri veid så mye)

Har heldigvis igjen en del før jeg nærmer meg det. hehe:)

ORIGINAL: Jazina

Utrolig at så små babyer kan overleve. Man er jo absolutt ikke forberedt på fødsel når man ikke har kommet lenger enn det heller så tenker bare selv hvor stressende det hadde blitt om vesla kom nå. Mye å bekymre seg for også.

Ja, er helt utrolig. Huff ja, er visst en del å bekymre seg for, men heldigvis så bruker som regel ting å gå bra.

Back
Topp