Skummelt!

Ja leker med lyd er skummelt, og alle våre har spilt når de begynner å bli litt gamle..
Eller har ligget ute i regnet, så jeg regner nok med at det bare er batteriene eller
det elektriske som tuller [&:] 

Og jeg TROR på spøkelser, vil bare ha en naturlig forklaring på det som skjer i stua mi..hehe.
Til jul fikk snuppa en dukke som sier "skal vi leke"  og jeg vil ikke at den skal begynne assa.. [8D]

ORIGINAL: Bare Kari

Vi har en spilledåse som har en ødelagt fjæring, så den begynner å spille i tide og utide. Kipper meg like mye hver gang den starter midt på natten!

ikkesant, midt på natta! Aldri at det skjer på dagen, neida....[&:]

tantebarna mine hadde en stor leke-and som kvakket når vi trykte på den. Når den begynte å bli litt gammel, reagerte den når vi slo av/på lys i nærheten av den. Altså når vi gikk inn i det mørke rommet, slo på bryteren og der kommer "kva-kvaak" fra gulvet [&:][:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Fikk en bok som så ut som en tromme, gjennom en eller annen baby side, sist jeg var gravid.
Den spilte rett som det var. Var litt ekkelt for den hadde 4 ulike instrument lyder, var allltid stygg fele lyd som durte nedi leke kassen.

Har gått utifra at den lå skjevt/slengt i kassen og derfor tok seg en trall av og til[:D]

Den boka har levd sitt eget liv hos oss også. grøsser på tanken av de lydene. Også den FB snegle puttekassen lever sitt eget live hele tiden.

Jeg tror på det overnaturlige. Men tror at det er en helt naturlig forklaring på at alle lekene lever sitt eget liv. Har med batt, temperatur, strøm osv og gjøre

Jeg hadde en litt små skummel opplevelse på jobben i dag, da jeg hadde lagt en beboer og stod å letet frem klær i kleskapet til denne beboeren, så hører jeg det piper på tilstede knappen bak meg, jeg snur meg og trykker den av, får sån uggen følelse av at noen er der, og jeg fortsetter i kleskapet og jeg hører det piper igjen, snur meg og der var tilstedeknappen trykket inn igjen.. dette gjentok seg en gang til... ganske uggent...
Og da jeg gikk ned i kjelleren med bosset i kveld så følte jeg at noen gikk bak meg, da jeg skulle ta heisen oppigjen med bosstrallen vår, så lukket døren til heisen seg, men så åpnet den seg igjen og det kom en sterk intens parfymelukt inn i heisen, døren lukket seg og åpnet seg en gang til.. måtte ta trappene opp og trykke heisen opp der i fra... ekkelt..  (men det spøker på jobben min, så det skjer ting hele tiden der så begynner å bli smålig vant til det[&:])

ORIGINAL: neselo

Jaja..det finnes mange forklaringer... men det rare er at det alltid skjer på kvelden/nattan.......................

på dagtid er det jo ikke sikkert man er hjemme når dette skjer, eller så er det så mange andre lyder at det bli gjemt i den øvrige støyen[:D] på kvelden høres slike varsler ekstra godt

ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI

Opplevd det ja... fisher price puppyen sier plutselig "jeg er glad i deg!"[8D]

hahah!! aaron fikk en slik en i julegave,, jeg trodde jeg daua på meg klokka 1 om natta da jeg hadde lagt gavene under treet å så hører jeg "jeg er glad i deg, nå er det læretid",,:p,

Veslo har ein sånn noahs ark båt så leve sitt eget liv te tie, har vent meg te da no [8D]

Foresten, så har veslo og ein sånn play to learn bamse, den hadde ein periode der han song nåken trudelutta for seg sjøl, men har kje merka nåke te an i da sista no [:)]

Back
Topp