Skummelt

Cupcake90

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Jeg har vært redd for å ta en test for jeg har vært redd for både positivt og negativt svar. Men nå har jeg endelig tatt testen!
 

Vedlegg

  • 20191114_083457.jpg
    20191114_083457.jpg
    12,1 KB · Visninger: 95
Gratulerer med positiv test. Syns du svaret var skummelt eller klarer du å glede deg? Det er nok ikke unormalt å syntes det er litt skummelt også ❤️

Jeg klarer heldigvis å glede meg, men dette er ikke planlagt og bf har sagt at han er ikke helt klar for barn. (han sover så har ikke fått sagt det til ham) men det går nok over, han må bare bli klar :hilarious:
 
Jeg klarer heldigvis å glede meg, men dette er ikke planlagt og bf har sagt at han er ikke helt klar for barn. (han sover så har ikke fått sagt det til ham) men det går nok over, han må bare bli klar :hilarious:

Han har heldigvis ni måneder på å bli klar ☺️ Hørt om flere som ikke var helt klare, men som ble med på å prøve fordi de kunne ta tid, og så klaffet det på første forsøk. De er kjempeglade i papparollen når ungen først kom ❤️ Man har nok noen instinkter i kroppen
 
Han har heldigvis ni måneder på å bli klar ☺️ Hørt om flere som ikke var helt klare, men som ble med på å prøve fordi de kunne ta tid, og så klaffet det på første forsøk. De er kjempeglade i papparollen når ungen først kom ❤️ Man har nok noen instinkter i kroppen
Ja, håper på det. Jeg har en sønn fra før som han er glad i og tar godt vare på, men tror bare han er redd for babyer :hilarious:
 
Grattis! Hvordan gikk det å fortelle mannen?

Han var i sjokk. Men vi fikk ikke pratet så mye om det siden jeg skulle på jobb. Kveldsvakt. Så vi får prate om det i kveld. Forstår at han ikke er like giret som meg, dette var ikke planlagt men veldig ønsket av meg
 
Gratulerer med positiv test :) Vi var i samme situasjon for seks år siden. Skjønner det er skummelt. Men det kommer til å ordne seg :)
 
Gratulerer!
 
gratulerer :)
 
Gratulerer så mye! Jeg tror mange aldri er helt klare, men så kommer ungen og er så fantastisk nydelig! :Heartred
 
Back
Topp