Nå sitter vi på tampen av å ha prøvd i ett helt år uten resultat. Og det er skummelt. Kjæresten holder på å ordne seg time hos legen for sjekk. Vi er i pp14, og etter denne prøveperioden runder vi altså ett år. I løpet av denne perioden har jeg ikke hatt noen graviditet, ikke antydning til noen strek. Jeg har tempet regelmessig i flere av pp'ene, men har i de siste månedene gått lei. Fant ut at skuffelsen ble mindre når jeg ikke visste nøyaktig når EL var. Men pga masse temping tidligere har jeg ganske så god peiling på når jeg har EL, og bruker fetilityfriend. Den har såpass god kjennskap til min syklus nå at den treffer TR spot on hver gang nå...
Uansett. Her sitter vi altså. Og det er drittskummelt. Vi har allerede tatt praten om hva som skal være veien videre om det ikke går for oss å få barn. Og han skal snart booke seg legetime, som sagt. Det er noe ventetid hos legen hans, så derfor booker han like gjerne nå istedenfor etter denne pp'n. Jeg kjenner at jeg er ganske redd. Redd for at testen skal vise at noe er galt. Redd for at hans test skal være bra og at det er meg det er noe galt med. Redd for å ikke være bra nok, om det gir mening.
Trengte bare å få lufte litt på disse tankene.
Uansett. Her sitter vi altså. Og det er drittskummelt. Vi har allerede tatt praten om hva som skal være veien videre om det ikke går for oss å få barn. Og han skal snart booke seg legetime, som sagt. Det er noe ventetid hos legen hans, så derfor booker han like gjerne nå istedenfor etter denne pp'n. Jeg kjenner at jeg er ganske redd. Redd for at testen skal vise at noe er galt. Redd for at hans test skal være bra og at det er meg det er noe galt med. Redd for å ikke være bra nok, om det gir mening.
Trengte bare å få lufte litt på disse tankene.