Skummelt....

Maria0417

Betatt av forumet
*MIA*
*Aprilbaby 2018*
Våknet opp til en liten blødning i dag, og det friker meg ganske enkelt litt ut..... Hadde en liten blødnng uka før jeg fant ut om graviditeten, men etter det har det ikke vært noe. 11+0 i dag, så begynte å føle meg ganske trygg også.

Skal til legen i morgen likevel. Regner med han ikke friker ut som meg og går for tidlig ultralyd, men jeg merker det hadde vært godt å få vite hva som foregår inni der nå. Har time på mandag til privat UL, men det virker så langt unna.....
Det har stoppet opp foreløpig, men uroen sitter i kroppen gitt!

Måtte bare få det ut

Våknet opp til en liten blødning i dag, og det friker meg ganske enkelt litt ut..... Hadde en liten blødnng uka før jeg fant ut om graviditeten, men etter det har det ikke vært noe. 11+0 i dag, så begynte å føle meg ganske trygg også.

Skal til legen i morgen likevel. Regner med han ikke friker ut som meg og går for tidlig ultralyd, men jeg merker det hadde vært godt å få vite hva som foregår inni der nå. Har time på mandag til privat UL, men det virker så langt unna.....
Det har stoppet opp foreløpig, men uroen sitter i kroppen gitt!

Måtte bare få det ut

Huff :( men satser på det bare er noen små,skjøre blodkar i livmora som har sprukket.
Krysser fingre for at alt er bra og håper du blir beroliget av legen :)

Da e heilt sikkert heilt uskyldig :-) men forstår godt uroen!
Ta da opp med Legen så kan kanskje han beroliga deg:-) kanskje høre hjertelyd?
Eg e 9+6 i dag men min lege fant ikkje hjertelyden men da skulle eg ikkje bekymra meg for!

Håper alt står bra til og at det er en uskyldig blødning :) Forstår godt at du blir bekymret, men godt at du skal til legen.

Skjønner at du blir bekymret. Er veldig lite som skal til også. Håper du blir klokere etter lege timen. :)

Satser på at det er uskyldig, men man vet jo aldri. Ja håper det bir bedre etter legebesøket i morgen. Takk alle :-)

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden.

Satser på alt er bra! Er jo et godt tegn om det bare bare er blødning og ikke smerter :-) håper legen kan komme med noe fornuftig som gjør deg mindre bekymret :-) lykke til!

Ikke rart man blir bekymret for sånt :(
Men forhåpentligvis og sannsynligvis så er alt okei med den lille :)

Krysser fingrene for at alt er som det skal :-)

Back
Topp