skummelt...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Dette føles rett og slett skummelt ut kjenner jeg siden det endte i veldig tidlig sa sist går jeg bare og kjenner etter, føler på ting, føles stadig ut som jeg blør f.eks, men har ikke gjort det enda da.
blir nervevrak av dette jeg altså. jeg knakk rett og slett sammen av den sa'en så er så redd for sa, ma, xu osv.
Går dette bra kommer iallefall disse første 12 ukene til å gå sakte.

Jeg hadde også min første SA, i romjulen. Jeg var SÅ sikker på at dette kom til å gå bra ettersom det gikk helt knirkefritt sist gang.... Men jeg mistet jo veldig tidlig, og ble gravid to uker etter.

Men likevel er jeg utrolig mer usikker denne gangen.......

Klem til deg!!

klem til deg også sphynx. må bare prøve å ikke tenke for mye på det.
har heldigvis mamma å snakke med om dette som har vært gjennom det selv, bare senere i svangerskapet og 2 eller 3 ganger.

Jeg har ikke vært igjennom noe sa eller ma, men jeg skjønner litt hva du mener. Jeg har på en eller annen måte fått for meg at det omtrent er "obligatorisk" med en sa eller to. Derfor kjenner jeg at jeg bekymrer meg mye mer denne gangen, nesten sånn at jeg blir overrasket om dette kommer til å gå veien :( Får bare forsøke å nyte det så godt jeg kan, håper du får til det samme også :)

Stoor klem til deg!

Jeg har ikke vært igjennom noe sa eller ma, men jeg skjønner litt hva du mener. Jeg har på en eller annen måte fått for meg at det omtrent er "obligatorisk" med en sa eller to. Derfor kjenner jeg at jeg bekymrer meg mye mer denne gangen, nesten sånn at jeg blir overrasket om dette kommer til å gå veien :( Får bare forsøke å nyte det så godt jeg kan, håper du får til det samme også :)

Stoor klem til deg!
Takk for klemmen, ja skal prøve på det, må bare bruke noen dager på å bearbeide tanker og følelser litt tror jeg :-)

Huff.. kjenner meg så godt igjen! I tillegg er jeg ikke kvalm lenger, men andre tegn som trøtt, svimmel og ømme bryster har jeg.. kvalme er liksom "alfaomega" i et svangerskap etter min erfaring :P

Men skal heller bare prøve å nyte et svangerskap uten å spy da!! :D

Eg har hatt to MA og slik eg tenker på er at eg ikkje tenker på at eg er gravid eg involverer meg ikkje i det, eg tar folat, og når eg er 12 - 14 veker tar eg kontakt med lege. Eg gjer på det eg likar og ikkje bryr meg om det skulle skje /ikkje skje noko, eg tar avstand frå det. Det er lettare for meg å takle at eg mister igjen då, tenker eg.

Har hatt en SA tidligere, og merker at jeg går og overanalyserer alt med kroppen min nå. Har i dag fått en form for leamus i magen, og blir selvsagt veldig bekymret for om noe er på vei ut. I tillegg er jeg ikke kvalm i det hele tatt, noe jeg selvsagt også bekymrer meg for. Hadde jeg vært kvalm, så hadde det hvertfall vært skikkelig med livstegn derfra :-) Så en hel dose kvalme takk! Jeg tar meg selv i å holde fast på magen! Er det noen av dere andre som driver med slik kokko oppførsel?

Back
Topp