Skummelt!

marlene87

Gift med forumet
Igår ettermiddag begynte jeg å blø ganske mye friskt blod. Det varte ut over kvelden. Ingen klumper og heller ingen smerter. Idag har jeg pittelitt brun utflod. Skal på UL imorgen, men vi har innstilt oss på at det ikke går bra.

Vi tok hcg prøver i uke 6-7 med god stigning, ul like etter der hjertet banket. Formen har vært dårlig og ømme pupper i tillegg. Egentlig så er disse tegna noe "alle" går å trøster seg med. "Nå går det hvertfall bra"! Hvorfor mister vi da??

Venter spent på ul imorgen... Tror det værste men håper det beste <3

Masse lykke til i morgen. Når har dere time? Dette var ikke noe gøy å lese. MEN ..... Det er mange her innE som har blødd og heldigvis har det gått bra.. :)

Dette går helt sikkert fint! Når du ikke har hatt noe magesmerter og ingen klumper har du nok ikke mistet. Har hatt en sånn stor blødning selv, var kun friskt blod -men ganske mye. Spiren lever i beste velgående enda :)

Dette går helt sikkert fint! Når du ikke har hatt noe magesmerter og ingen klumper har du nok ikke mistet. Har hatt en sånn stor blødning selv, var kun friskt blod -men ganske mye. Spiren lever i beste velgående enda :)

Så godt å høre! Vet dere hvorfor du blødde så mye?

Jeg har blødd KJEMPE masse helt siden uke 6. blodansamling i livmoren som står bak. Baby har det fint:)

Håper alt er i orden!! Kan jo være blødning fra morkaka kanskje? Lykke til i morgen.

Blødde fra livmoren. De visste ikke årsaken til hvorfor. Blødningen var synlig på ul selv 1 uke etter at det hadde sluttet å blø. Det er visst vanligere enn man tror selv om det ser ut som mye blod. Min var som en lett mensblødning. Jeg håper og tror du vil få se et bankene hjerte imorgen, masse lykke til! :)

Håper alt er i skjønneste orden med den lille spiren deres <3 I mitt første svangerskap blødde jeg en del i første trimester (trodde jeg hadde vanlig mens, fant sent ut at jeg var gravid) alt gikk bra med gutten vår! Gi oss oppdatering imorgen, og masse lykke til!!

Jeg hadde en stor blødning etterfulgt av lettere blødning (da gammelt blod) i to uker i mitt første svangerskap, det var en blodansamling som tømte seg og jeg har en fantastisk 3,5 åring :) så behøver ikke å være noe galt.

Håper du får en positiv opplevelse i morgen, lykke til :)

Håper virkelig at den lille har det fint i magen. Jeg har blødd nesten hver dag i dette svangerskapet men alt har sett fint ut på ultralyd allikevel. Masse lykke til!

Back
Topp