Skummelt!

the_miss84

Elsker forumet
Fikk mail fra barnehagen idag, om at et barn har blitt lagt inn på sykeshus med E.Coli smitte.  Veldig dårlig visstnok.

Så nå jobber de på spreng for å finne en smittekilde. De aner jo ikke hvor det kommer fra.

Heldigvis er det ikke tegn til at flere har blitt syke, men jammen meg skummelt....

uff.. hadde blitt dritredd!!

Skummelt det der...

Guuuu kor skummelt ja [&:]

Håper inderlig ikke smitten er fra barnehagen!!
Krysser fingrene for at ikke flere er syke. xxx

Oi, skummelt [&:]

Oi, det hørtes skummelt ut! Håper ikke smitten kommer fra bhg.

Oi, så ekkelt!
Håper det går bra med ungen som er syk og at ingen andre får det.

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: dripdrop

[:-]

?????????????? dripdrop da?! Du har ikke fått "drypp"?

Haha, nei! Men er ikke E. Coli ganske farlig da? [&:]

Nei, har ikke hørt noe mer jeg hvertfall. Var ikke jeg som henta henne idag, så mulig at sambo har hørt noe, uten å ha sagt det videre....

Vi hadde ett sånnet tilfelle i barnehagen til Amalie og, det ble møte med smitteoverlegen i kommunen den dagen barnehagen fikk beskjed.

Det ble tatt avføringsprøver av samtlige unger i barnehagen for og være sikre på at ingen andre barn hadde samme bakterien..

Mattilsynet tok det de måtte av prøver og det ble utelukket att smitten kom fra barnehagen.

Håper på det beste for deres del, her gikk det greit, etter ca en uke var hun jenta som var smittet ute av sykehuset. [:D]

Huff og huff.

Har ikke hørt noe mer om det fra barnehagen, men tyder jo på at smittekilden ikke ligger der, i og med at de andre barna er fra Akershus og Østfold. Leste også om det i avisen idag.

Håper de finner ut hvor det kommer fra fort, så ikke flere barnblir syke!! [:(]

ORIGINAL: Auliana

Oi, håper at "smittekilden" er en helt annen plass enn i barnehagen og at de finner kilden brennkvikt!

Jepp!

themiss_84: hvor i oslo er det dere bor/ bhg er?

Back
Topp