skummelt.....

Soul

Forumet er livet
i dag er formen ikke bra i det hele tatt... kastet opp flere ganger siden eg våknet - og fordi jeg kun har fått i meg en kjeks, så er det jo ikke noe mer igjen i magen, så nå sist jeg kastet opp så kom det bare blod.. ikke mye da, men nok for at jeg blir bekymret... er det normalt ?????!!!! har aldri før kastet opp blod.

aaaaaah så jeg gleder meg til kvalmen går over!

Det er ikkje normalt nei.. men kanskje du brekka deg så fælt at nokon blodkar sprakk. Håpar det går bra med deg.

Usj da!  Jeg har aldri kastet opp blod, og det høres jo ikke bra ut.. MEN, siden du sier du har kastet opp så masse i dag, uten at du egentlig har noe igjen i magen så er det nok ikke så rart. Høres uansett helt jævlig ut. Da jeg kastet opp i går kveld (mannen min lagde pølser... det tålte ikke luktesansen min) spøy jeg blålilla... blei litt satt ut helt til jeg husket at jeg hadde spist Blåmann sitt fantastiske blåbærsyltetøy på pannekakene[:D]

Det er helt sikkert et sprukkent blodkar. Hvis det kommer mer i større mengder derimot ville jeg fått sjekket det ut. Høres ut som du har en litt dårlig dag i dag ja..... håper du blir bedre etterhvert!

ORIGINAL: Thomas toget

Usj da!  Jeg har aldri kastet opp blod, og det høres jo ikke bra ut.. MEN, siden du sier du har kastet opp så masse i dag, uten at du egentlig har noe igjen i magen så er det nok ikke så rart. Høres uansett helt jævlig ut. Da jeg kastet opp i går kveld (mannen min lagde pølser... det tålte ikke luktesansen min) spøy jeg blålilla... blei litt satt ut helt til jeg husket at jeg hadde spist Blåmann sitt fantastiske blåbærsyltetøy på pannekakene[:D]

Spyr du opp syltetøyet mitt?[:@] Makan til utakknemlig..........[:D]

hehe, jepp. Men var jo ikke pga det jeg spøy. Du skal faktisk være beæret over at det er en av tingene jeg får i meg[:D][:D].  Selv om jeg er mye mindre uggen for tiden er det lite jeg har lyst på... men blåsbæryltetøyet smakte nammenam på pannekaker!  Husbonden stekte pølser da jeg dusjet i går kveld... i det jeg gikk ut av dusjen så kjent ejeg pølselukten og jeg kom meg nesten ikke ut av badet. STANKA!  Men etter jeg hadde spydd fikk jeg smake litt pølse.. og imponerende nok smakte det ok[:D]

(sorry, ikke meningen å kuppe tråden her[:D][:D])

ORIGINAL: Blåmann

ORIGINAL: Thomas toget

Spyr du opp syltetøyet mitt?[:@] Makan til utakknemlig..........[:D]
Og nå så jeg at jeg bare tok det feil,herrefred [X(][X(][X(]

Enda mere flau[8|]

Back
Topp