Skummelt.. Vippestol

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Frustrert Frue

Babybjorn sin er umulig å velte tror jeg.....vi bruker det fortsatt[:)]

Handler vel ikke om at stolen velter, men at ungen ramler framover i stolen slik at hodet treffer gulvet først.

Men babybjørnen står helt støpt, samme hvor langt fram ungen lener seg faktisk[:)]

Har BabyBjørn vippestol vi også, allikevel har Oliver greid å kommet seg ut av stolen og ramlet forover, stolen står støtt fordi...

Så skummelt:/

Må nok snart kutte ut stolen her også for hun har begynt og sette seg veldig opp i den..

ORIGINAL: Febbis

Handler vel ikke om at stolen velter, men at ungen ramler framover i stolen slik at hodet treffer gulvet først.

Men babybjørnen står helt støpt, samme hvor langt fram ungen lener seg faktisk[:)]

Har BabyBjørn vippestol vi også, allikevel har Oliver greid å kommet seg ut av stolen og ramlet forover, stolen står støtt fordi...

NÆÆHH??????
Å shit!!!

Sist gang vi brukte vippestol var da mini var 3 mnd. Da vegynte han å lene seg fremover, og etter at vi flyttet til usa, har vi ikke følt at han trengte vippestol.

Stemmer det.. Stolen har ikke velta[:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: sally*

kan jeg spørre hva slags vippestoler dere har?
jeg har babybjørn men har aldri sett antydning til at hun skal klare å vippe over eller noe sånt, men bør vel begynne å passe på..[8|]

Har bare en helt vanlig vippestol..

vi har fisher prise "gyngestol"...
hu har ikke vippa helt over, men setter seg opp og gynger...

Back
Topp