Skummelt.. Vippestol

ToSmå2010

Forumet er livet
Igår satt Tobias i vippestolen sin mens jeg holdt på med litt annet.. Han dreiv å småsurva, men det er ikke unormalt så jeg lot han holde på litt..

Når jeg kom ut i stua så var det en grunn til survinga.. Han har begynt å sette seg opp i stolen, og det er jo greit nok.. Men nå hadde han tippa helt fram så han lå med panna i gulvet liksom[&o] Å kom seg jo så klart ikke opp igjen.. [:-] Senere på dagen skjedde det samme igjen.. Jeg tror vi snart kutter ut den vippestolen jeg[8D]

her har jeg kutta ut vippestolen av samme grund..[&:]

Det har vært på tur til å skje her også, men vi har tatt han i det den begynte å tippe..

Samme her, han bruker ikke vippestolen lengre så og si, på grunn av at han gjør slik som du forteller. + han tipper over på kantene for å hente ting på gulvet.... [8D] Så tar ikke sjansen [:)]

Den kutta vi ut for lenge siden. Av samme grunn, at hun hele tiden holdt på å falle ut

Ja, det der er skummelt!! samme skjedde med nevøen min, han er to mnd eldre enn lillemann. Så nå er jeg veeldig obs på det[:)]  Den er nesten ikke i bruk uansett så :)

glad jeg har den vippestolen jeg har. Ingen barn som har klart det her[:)]
Men man skal jo uansett følge med når de sitter i slike stoler osv da[8D]

kan jeg spørre hva slags vippestoler dere har?
jeg har babybjørn men har aldri sett antydning til at hun skal klare å vippe over eller noe sånt, men bør vel begynne å passe på..[8|]

Ja kan ikke bruke den vi heller.

ORIGINAL: MetteJ

Den kutta vi ut for lenge siden. Av samme grunn, at hun hele tiden holdt på å falle ut

sign. samme her!

ORIGINAL: sally*

kan jeg spørre hva slags vippestoler dere har?
jeg har babybjørn men har aldri sett antydning til at hun skal klare å vippe over eller noe sånt, men bør vel begynne å passe på..[8|]

Har bare en helt vanlig vippestol..

Jeg fjernet den, når han begynnte å reise seg opp for han veltet med den.
Skulle bare reise seg opp på den

vi bruker stolen mindre og mindre vi og.
Det er en babybjørn som vi har etter storebror, og jeg har ALDRI opplevd at den i det hele tatt har vært i nærheten av å tippe til noen av sidene. Og hun setter seg opp og lener seg over kanten når hun sitter i den.[8|]

Det samme har skjedd her. Så nå pakker vi den bort. (har fp sin)

ORIGINAL: Frustrert Frue

Babybjorn sin er umulig å velte tror jeg.....vi bruker det fortsatt[:)]

Eldstemann brukte sin lenge, og jeg er helt trygg på å gå fra lillemor  vippestolen uten å være redd for at den velter :)

Handler vel ikke om at stolen velter, men at ungen ramler framover i stolen slik at hodet treffer gulvet først.

ORIGINAL: lillebebis

Handler vel ikke om at stolen velter, men at ungen ramler framover i stolen slik at hodet treffer gulvet først.

Aha sånn ja.....uffda....
Har heldigvis aldri opplevd det med noen av barna[&:]

ORIGINAL: lillebebis

Men babybjørnen står helt støpt, samme hvor langt fram ungen lener seg faktisk[:)]

Back
Topp