Skummelt.. *syte*

Sugermama

Elsker forumet
Vokna i natt me de sinnsyke smertan i magen, å æ hadde ikkje nummeret t nokka føden sia æ ikkje har fått nummeret enda. (får d vell etter uke 23 trur æ) Så ringte legevakta. Hadde så ondt at æ ikkje kunne kjøre sjøl, så blei henta i ambulanse.. D va litt flaut syns æ, men samma d.
Da æ kom dit blei æ tatt imot me en gang, tok urinprøve, blodprøve osv osv.
Blei sendt opp fra legevakta på UL, å alt gikk så fort. Hadde visst VELDI sterke kynnera. Men lille snupp hadde d kjempe fint. Sia d ikkje va rie så va d jo ikkje skjedd nokka fali heller.
Men gud så redd æ va.. D har skjedd me så mange hær inne, å æ har hvert så stressa de siste dagan pga BF. Så d va nok den største faktoren.
Va så redd for lille snuppa mi, æ bare bælja... Va der så syyyykt lenge, alt tok så lang tid, å va da så gla da æ fikk beskjed om at alt va okey. *puuh og bank i bordet*
Men har no blitt sykemeldt fra skolen, å har fått beskjed om å stresse ned. Jææævli vanskeli faktisk, d hær me BF har tatt av og blir bare mer og mer oppgitt og lei mæ!! Som da jør mæ sint, fordi æ vil ikkje være lei mæ!!

Får ikkje svar på blodprøvan før over helga sia alt sku dyrkes og analyseres. Men men.. Måtte bare dele d[8D]
E no sol å fint vær i dag, så ska bare prøve å slappe av i dag. E så sliten.

Huff for en skremmende natt du har hatt.
Ikke noe lett vil jeg tro.
Synd å være alene om det også.

På ækte nordnorsk så e han en førbanna tullkuk han dær exen din [:@]

Uff, så ekkelt! Fint at det gikk bra da! [:)]

Hoff, æ e småli nervøs. Prøve å bare slappe av å ikkje tenke på d. Men e vanskeliere enn man sku trudd, å ikkje tenke på nokka liksom. Håpe alle, å spess tone_mor har d bra, å at d går bra. Å krysse fingran å banke i bordet for at kynneran ikkje utvikle sæ t nokka mer.

Uff, så skummelt. Bra du ble tatt hånd om og sjekka, og at det var kynnere og ikke noe annet. Håper du klarer å ta det med ro slik at det ikke skjer flere gang, og at det ordner seg snart med barnefaren!

ORIGINAL: hb77

Uff, så ekkelt! Fint at det gikk bra da! [:)]

huff.. håper alle sammen tar alt som har skjedd med så mange her inne til seg..

nr 1: stress ned, ta det med ro, det er ingenting som ikke kan vente noen minutter så man får samlet seg litt, eller som kan gjøres i morgen.

nr 2: Ring føden om du bekymrer deg.. det er myye bedre å ringe 10 gang for mye enn en gang for lite.. De jobber der og er der for kun dette, at vi skal være trygge og få hjelp. og det er kun vi som kan vite om alt er i orden eller ikke. kjenn din egen kropp og lytt til signaler.

nr 3: elsk deg selv, og koos deg med mage og sv.skap uansett hvor plaget du er. det er ikke sikkert magen er der i morgen.

lykke til hctib89, håper kynnerne roer seg ned og du klarer å slappe av :)

Uff, vil bare sende deg en stor klem jeg[:)][:)]

Skummel natt du har hatt, men veldig bra det ikke var rier hvertfall.
Det er ikke alt i livet som er så lett å kontrollere og det verste noen kan si til en når en stresser er egentlig stress ned for det er jo ikke så lett. Ble selv sykemeldt fordi jeg var stresset og sliten.

Noe som funker for meg er å sette på musikk jeg blir glad av og gjøre noe hobbygreier jeg liker. Kanskje det funker for deg også? Føle deg glad og slappe av og glemme en liten stund?

Håper det går bra med deg og babyen din. [:)]

Back
Topp