skummelt på en måte

Jeg hadde en lærer på barneskolen som jeg fikk veldig nært forhold til. Så flyttet hun. Men hun sendte jo krt og brev. Så sluttet kontakten med årene. Dette er jo godt over 10 år siden. SÅ sendte jeg en mail til Tore Strømøy. Så har jo ventet på svar og i dag dukket svaret opp.. Der fikk jeg et nr til henne som de trodde det var.. Men tør jeg å ringe...[&:][:-][:o]

Ja peis på! Innerst inne så vil du jo, ellers hadde du vel ikke spurt Tore på sporet, så bare go for it. Hopp i det - det blir ikke mindre skummelt om en time eller en dag eller en uke, så det er bare å få det unnagjort. Og så oppdater hvordan det gikk, guri så spennende! [:)]

Så spennende. Sikkert koselig for dere begge det. Det er jo "bare" en telefon. Hold oss oppdatert over hva som skjer da[:D]

Takk for støtten[:D] Men må dra å handle nå. så må ta det etter det..

Skal holde dere oppdatert

Så spennende da [:)]

Men er det ikke slik at "Tore på sporet" henvender seg til den det letes etter om de finner den, slik at den kan godkjenne at tlf.nr./info gis ut. Om det er slik så betyr det jo at hun vet at noen skal ringe henne [:)] Ring i vei!

ORIGINAL: phoebetutta

Så spennende. Sikkert koselig for dere begge det. Det er jo "bare" en telefon. Hold oss oppdatert over hva som skjer da[:D]

Lykke til!

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: Maggamor

Jeg hadde en lærer på barneskolen som jeg fikk veldig nært forhold til. Så flyttet hun. Men hun sendte jo krt og brev. Så sluttet kontakten med årene. Dette er jo godt over 10 år siden. SÅ sendte jeg en mail til Tore Strømøy. Så har jo ventet på svar og i dag dukket svaret opp.. Der fikk jeg et nr til henne som de trodde det var.. Men tør jeg å ringe...[&:][:-][:o]

Oj! Er det så enkelt? Man kan bare maile Tore, så er han straks på sporet? Jeg mistet kontakten med en japansk venninne sånn ca rundt 2001. Skulle gjerne funnet henne igjen, men det er ikke akkurat lett å google japanere... Kanskje jeg skal høre med Tore? [:D] Bare han ikke vil lage en helaftens med tur til Japan da...hihi... Det er jeg ikke fullt så interessert i!

Kontakt han:)

JA!!! Hadde elsket det hvis elevene tok kontakt på den måten! Da viser du jo at hun har betydd noe.

Back
Topp