Skummelt med varierende symptomer

Mikaela89

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Jeg er i dag 5+4 og symptomene mine varierer sånn. Ene dagen har jeg voldsomme kvalmebølger og superømme bryst - neste dag så godt som ingenting! Og det skremmer meg sånn. Våknet i dag med bryst som på bare noen timer var gått tilbake til standarden og var sikker på at dette går galt. Heldigvis er de litt ømme igjen nå.

Skal ta blodprøver hos legen i morgen for å sjekke stigning (forhåpentligvis) siden fredag. Er veldig nervøs :sorry:

Hvordan er deres symptomer? Stabile, eller berg-og-dalbane?
 
Jeg er i dag 5+4 og symptomene mine varierer sånn. Ene dagen har jeg voldsomme kvalmebølger og superømme bryst - neste dag så godt som ingenting! Og det skremmer meg sånn. Våknet i dag med bryst som på bare noen timer var gått tilbake til standarden og var sikker på at dette går galt. Heldigvis er de litt ømme igjen nå.

Skal ta blodprøver hos legen i morgen for å sjekke stigning (forhåpentligvis) siden fredag. Er veldig nervøs :sorry:

Hvordan er deres symptomer? Stabile, eller berg-og-dalbane?

Mine varierer fra dag til dag, men ømme bryster og trøtt har jeg vært hver dag, men dog med variasjon. Men tror alt egentlig er normalt - lykke til:signs003
 
Skikkelig berg og dalbane her også.
Begynner å slå meg til ro med at slik er det bare. Totalt anderledes fra både første og andre svangerskap.

Lykke til imorgen! Greit for egen del å få det sjekket, selv om alt helt sikkert er som det skal ;)
 
Veldig varierende her også! Kan gå fra å føle meg kjempe gravid til å ikke føle meg gravid i det hele tatt på kort stund egentlig, eller annen hver dag. Jeg stresser ikke med det da jeg hadde det helt likt i forje svangerskap. Jeg stresset sist gang da, det skal sies:angelic: så jeg vet hvordan du har det!
 
Tusen takk for at dere svarer :Heartred godt å høre at det er vanlig! Jeg stresser nok litt for mye ja. Ingen barn fra før og har mistet to ganger før, som ble oppdaget etter tap av symptomer. Kjæresten synes at jeg er litt dramatisk :smiley-ashamed008 Håper på gode testresultater:smiley-bounce012
 
Tusen takk for at dere svarer :Heartred godt å høre at det er vanlig! Jeg stresser nok litt for mye ja. Ingen barn fra før og har mistet to ganger før, som ble oppdaget etter tap av symptomer. Kjæresten synes at jeg er litt dramatisk :smiley-ashamed008 Håper på gode testresultater:smiley-bounce012
Masse lykke til:Heartred jeg krysser fingrene mine for deg!
 
Mine symptomer varierer veldig. Brystene er ømme og deretter normale (men de er jevnt over blitt større). Jeg ble også litt stresset av det i starten, men jeg tror det er helt normalt :) Ellers er jeg ikke kvalm, synes ikke mat smaker annerledes, og kjenner generelt lite. Har litt stikk og murringer av og på og er konstant trøtt men det er de eneste symptomene som er stabile :p
 
Ønsker deg masse lykke til imorgen og krysser fingrene for fine prøver ❤️
 
Mine symptomer varierer også veldig. I kveld har formen og energien vært helt på topp og det bekymrer meg veldig. Vi har også mistet en gang før, og man er nok ekstra bekymret da. Før jeg mistet forrige gang var jeg ikke det, og tenkte ikke så mye over at symptomene varierte.
Men som du leser her, så er vi mange med varierende symptomer, så iallefall det er nok helt normalt.
Ønsker deg masse lykke til i morgen. Håper så inderlig for dere at alt går godt denne gangen ❤️
 
Jeg har mistet 3 ganger i SA og hver gang blødning startet rett etter jeg har mistet symptomer. Fjerde graviditet endte i senabort uke 22,neste var MA hvor jeg mistet symptomer men kroppen gjorde ingenting å rydde opp. Nå er jeg gravid på nytt,mistet alle symptomer 5+3( var trøtt,kvalm,ømme pupper,rare drømmer,sterk spesifikk matlyst,økt utflod) og har vært helt sikkert at jeg skal miste i en ny MA. Hadde TUL i dag (6+2) og der er hjerteslag! Jeg forstår ingenting nå men skal ta hcg og progesteron og får å vite snart. Veldig rart!
 
Jeg har mistet 3 ganger i SA og hver gang blødning startet rett etter jeg har mistet symptomer. Fjerde graviditet endte i senabort uke 22,neste var MA hvor jeg mistet symptomer men kroppen gjorde ingenting å rydde opp. Nå er jeg gravid på nytt,mistet alle symptomer 5+3( var trøtt,kvalm,ømme pupper,rare drømmer,sterk spesifikk matlyst,økt utflod) og har vært helt sikkert at jeg skal miste i en ny MA. Hadde TUL i dag (6+2) og der er hjerteslag! Jeg forstår ingenting nå men skal ta hcg og progesteron og får å vite snart. Veldig rart!
Å, så spennende! Håper det går bra med dere denne gangen :Heartred
 
Her kommer og går "menssmertene".. godt å vite at noe skjer der, men samtidig veldig forvirrende når smertene som jeg antar er ligamentsmerter, er så like menssmerter
 
Var fin stigning på blodprøvene! :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012 Ble så lettet! Nå håper jeg bare jeg får ultralyd kjapt slik at jeg kan se at det faktisk er noe levende inni der :Heartred
 
Var fin stigning på blodprøvene! :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012 Ble så lettet! Nå håper jeg bare jeg får ultralyd kjapt slik at jeg kan se at det faktisk er noe levende inni der :Heartred
Herlig :gen014:Heartpink
 
Back
Topp