skummel opplevelse...

Hanna C

Gift med forumet
Hadde en litt ekkel opplevelse igår som jeg må fortelle om.. Det var jo strålende vær her i Oslo i går, så jeg møtte ei venninne i Frogneparken for å spise lunsj.. (Nataniel koste seg i solteltet sitt[;)]) Da vi var ferdige der, dro jeg innom apoteket for å hente medisinene mine. Da var klokka ganske mye, og det var fryktelig varmt, så jeg bestemte meg for å bare dra hjem. Jeg gikk inn på Majorstua Stasjon (T-bane), og skulle gå ned på perrongen. Det var masse folk der, og plutselig hørte jeg mange smell etter hverandre. Folk begynte å løpe, jeg skjønte ingenting.. Det kom ei dame løpende mot meg mens hun ropte: "Du må ikke finne på å gå ned på perrongen nå" Hun så lettere panisk ut. Jeg må ha sett ut som om jeg hadde falt ned fra månen. "Det er skuddrama der nede, bare løp tilbake".
Jeg kjente det gikk kaldt nedover ryggen min, bråsnudde vogna og løp vekk fra perrongen... Klarte ikke tenke på noe annet enn Nataniel! Jeg kom meg et stykke unna, så hørte jeg sirener og det kom mange brannbiler og politibiler kjørende... Først da ringte jeg kjæresten på jobben og ba han komme.  Han sa jeg måtte komme meg vekk derfra, og at han kunne møte meg nede i sentrum. Så jeg gikk ned sentrum fra Majorstua.. I mellomtiden våknet Nataniel i vogna, og da jeg tittet ned til han, sendte han meg tidenes største glis! DA kom tårene, jeg skalv og skalv..Omsider kom jeg meg ned i byen.. Og da fikk jeg vite hva som hadde skjedd! Det hadde vært kortslutning i ledningene på Majorstua Stasjon!!!!!!! Herregud!!! Jeg ble veldig letta selvfølgelig, men også sinnsykt flau!!!! Hadde jo ringt til kjæresten på jobben, og han løp jo fra alt han drev på med for å komme seg ned til oss og greier....Huff så pinlig!!!! Folk sa jo at det var skuddrama, og da går man jo ikke ned på stasjonen for å sjekke liksom..Man kommer seg jo bare unna så fort som mulig... Takk alt som er for at det ikke var det da... Men jeg ble redd altså..grøss

Skjønner deg godt jeg vennen. Hadde nok gjordt det samme. Er ikke slike ting man sjekker ut lissom ( vandrer ikke ned på perrongen og sier : å du skyter her nede ja.., men da bare stikker jeg opp igjen jeg!!!)

Bra at Nataniel ikke ble påvirket av dette da.
Gode klemmer til deg.

Fytti grisen hadde blitt rimelig redd selv jeg[&:]

Tusen takk for at dere ikke synes jeg er hysterisk..

Uff da...hadde reagert på samme måte ja....[&:]

Hadde reagert akkurat likt selv. Hørtes kjempeekkelt ut.

Jeg hadde helt klart reagert på samme måte.
Skummlegreier.

uffa - ja jeg hadde nok fått panikk jeg også[8|]

Back
Topp