Skummel opplevelse...*lang

Anki70

Glad i forumet
På søndag skulle 6-åringen bære Ellen til meg, og snubla i en vedpose jeg hadde bært inn. Jeg hørte et smell og en baby som hylskrek[:o]. jeg løp ned og fant begge på gulvet. Frøkna ga seg ikke med skrikinga og en kul vokste frem på siden av hodet, så jeg kastet på henne klær og inn i bilen. Ringte legevakta fra bilen, og fikk beskjed om å komme rett inn. Ellen var våken, men fryktelig blek og trøtt, og legen ville ha oss rett inn på barneavdelingen på Elverum sykehus til sjekk. Der fikk vi et rom og beskjed om å vente på CT. Den viste at det ikke var noen blødning, men frøkna hadde fått et brudd i hodeskallen[:o] Dermed måtte vi bli natten over til observasjon, og følge med på om hun kastet opp eller ble slapp. Dagen etterpå ble vi sendt til røntgen for å sjekke resten av kroppen, og der var alt i orden.. hun fikk også dryppet øynene med adrenalindråper, og to leger kikket inn i pupillene for å se etter indre blødninger i hjernen... noe hun heldigvis ikke hadde..og vi ble et døgn til, da det er viktig med obsevasjon i 48 timer.
Så frøkna har heldigvis "bare" brudd i hodeskallen, og vi får god oppfølging hos helsesøster framover, og 6-åringen har vi snakket med og kost med, så han virker til å ha kommet unna situasjonen uten varig mén. Men føler meg ille til mote over å ha utsatt ungene mine for denne opplevelsen. Gråter ofte, og priser meg lykkelig over at det ikke gikk verre, enn det gjorde...[&o] Skummelt hvor fort slike ting kan skje... Så til dere med litt eldre søsken.. la dem ikke bære babyene uten at dere har 100% kontroll..

uff da.. skumle greier! [&:] God bedring til lille jenta di!

uff.. grøss... godt det gikk sånn noenlunde bra og at dere får oppfølging...

ORIGINAL: fru gravdal

uff.. grøss... godt det gikk sånn noenlunde bra og at dere får oppfølging...

Huff det må ha vært en skremmedes opplevelse!

uff, stakkars dere, godt det gikk bra [:o]

Huff. Jeg fikk skikkelige frysninger når jeg leste det. God bedring til den vesle jente deres. Jeg kjenner at jeg er nervøs når storebroren på 11 år skal bære jenta mi, blir litt ekstra hønemor når de er så små

Huff! Stakkars dere! Å Lille søte jenta! [:(] for en skremmende opplevelse.. fikk frysninger når jeg leste det! Men utrolig bra at det ikke gikk verre!! God bedring til jenta di! [:)]

Uff, så skummeldt! Godt det gikk godt!

jeg og sambo hadde en lang samtale før vi fikk lille tulla om jenta hans på 9 hva hun skulle få lov til. og da var jeg bestemt at ho ikke skulle få lov å bære.
er gla jeg var så sta når jeg leser dette.
godt at det gikk bra.

Huff, for en fæl opplevelse! Både for mor og 6-åringen!

Jeg tenker på slikt hver gang jeg går ned trappa for å gå på badet; tenk om jeg snubler nå? Og tenk om jeg skaller hodet hennes inn i dørkarmen? (ikke så ille som å falle med henne, men jeg vil ikke at jenta mi skal ha det vondt...)

Back
Topp