skummel opplevelse i dag!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Eg, min kjære og lillegull satt å åt middag.. var vel egentlig akkurat ferdige..
så høyrer me eit svært braak og huset rista! så eg vart så redd, trudde heile huset var i ferd med å rase sammen..

så eg og sambo springer ut for å sjå.. og der, midt framfor trappa ved inngangsdøra ligger ein svææær stein!! Den hadde ødelagt litt av det nederste trinnet.. men i tillegg så hadde den ødelagt ein ganske stor del av muren og blomsterbedet som er oppå muren..
skikkelig ekkel opplevelse!!

Er såå glad for at eg, sambo og ikkje mins lillemann var inne altså!! tørr ikkje tenke på ka som kunne skjedd!!

Så det viste seg at steinen kom fra rett over huset vårt.. så må få kommunen til å komme å sjekke om det er fare for fleire steinar som skal komme rasande ned.. tørr i allefall ikkje la lillegutt leike der ute no før det er sikra!!!

gurimalla!!!!!!!!!  så skummelt da, håpe det er trygt og at det ikke er mulighet for at det skjer igjen. Bra dåkk itj vart skada å .

å herregud, så skummelt! Det må dere virkelig høre med kommunen om ja, kan jo ikke risikere at dere får flere steiner ramlende ned på dørkarmen deres[&:]Virkelig godt at det gikk bra med dere alle da!

ORIGINAL: Grimera

å herregud, så skummelt! Det må dere virkelig høre med kommunen om ja, kan jo ikke risikere at dere får flere steiner ramlende ned på dørkarmen deres[&:]Virkelig godt at det gikk bra med dere alle da!

For en ekkel opplevelse! Hadde nok også vært forsiktig med å oppholde meg der steinen kom. Håper kommunen får fikset opp i dette ganske raskt, da.

ORIGINAL: Grimera

Uff!! Det er da ikke måte på til det skal rase for tiden [&:] Er jo ikke lenge siden det raste ned ei stor blokk på Leikanger[:o] Håper ikke noen steiner finner på at de skal trille her også[&:] Eller lengs veien.. Syns det ligger nye både små og litt større steiner langs veien her hele tiden nå[&:]

Edit: SÅ bra at dere er i god behold! [:)] Håper ikke skadene på huset er for store! Og at de ikke finner mer løst oppi lia[;)]

ORIGINAL: Indigo

For en ekkel opplevelse! Hadde nok også vært forsiktig med å oppholde meg der steinen kom. Håper kommunen får fikset opp i dette ganske raskt, da.

Så utrolig skummelt! Jeg blir helt stressa her jeg, bare av å lese om det! Jammen godt det var middagstid for dere!

ORIGINAL: Carta

Så utrolig skummelt! Jeg blir helt stressa her jeg, bare av å lese om det! Jammen godt det var middagstid for dere!

sign

Back
Topp