skummel nabo

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg skrev for ett par dager siden at naboen hadde lagt en lapp i postkassa mi, om at han hadde gått rundt å fortalt naboene at typen min ikke gadd å jobbe osv.. *noe som ikke stemmer* .

Jeg snakker ikke med denne mannen, fordi han er drit ekkel.. Jeg har hele tiden syntes at han er litt skummel. Mamma snakket med han om denne lappen å sa at han måtte ikke legge sånne lapper i postkassa mi. Neida, han skulle ikke det. Han er umulig å forstå seg på, så hva han egentlig sa det skjønte vi ikke.

Ei annen nabo dame her har hjulpet han litt med diverse greier, men nå har hun måtte bytte tlf nr åsånn fordi han ringte henne HELE tiden, og da satte han ut rykter om at hun hadde stjelt masse fra han åsånn. [8|]
Å idag lå det en ny lapp i postkassa mi.. Der har han fortalt hvor han pleier å handle, hvor mye han betaler osv osv. Å at vi ikke har noe med det, for det er ikke våres bankkort osv. Og nå vil han ha en unnskyldning[8|] Altså jeg blir veldig irritert merker jeg, jeg snakker jo aldri med denne mannen.

I tilegg må jeg ha døra låst hele tiden fordi han gjentatte ganger plutselig har kommet inn her[>:] Å akkurat det tåler jeg ikke.. Da blir jeg drit forbanna[:@]. Han sitter hele tiden i vinduet å ser på meg når jeg går ut og inn åsånn.. Går det ann å gjøre noe med dette? Noen man kan snakke med eller noe? For han er jo tydeligvis ikke helt riktig i huet. Å jeg er faktisk redd for han.. [&:] Spesielt nå som jeg bor alene.

ring poiliet da! hvis han går inn i huset bare uten å ringe på el noe..!
huff hadde ikke takla det der jeg..

kan jo kansje tyde på at han føler at ingen "ser" han.. derfor hal legger lapper og skriver mye rart.. slik at dere skal komme å snakke med han?!
aner ikke jeg.. men om du er redd hadde jeg ratt ringt politier å spurt om det var noe de kunne gjøre?

Hørtes utrolig creepy ut, og han høres ikke helt riktig vel bevart ut nei. Vet dessverre hva man kan gjøre i sånne tilfeller.

ORIGINAL: Heidi10

kan jo kansje tyde på at han føler at ingen "ser" han.. derfor hal legger lapper og skriver mye rart.. slik at dere skal komme å snakke med han?!
aner ikke jeg.. men om du er redd hadde jeg ratt ringt politier å spurt om det var noe de kunne gjøre?

Han er nok ganske så ensom det tviler jeg ikke på.. Men det kommer ikke jeg til å gjøre noe med.. Sorry.. Mulig jeg høres slem ut, men han er sååå møkkete og urenslig, han kan nesten ikke snakke, og alt han tenker på er damer og pupper.. Det vet jeg fordi mamma har bodd her i mange år og han har alltid "plaget" henne. Denne andre nabo dama jeg nevnte har store pupper, så han maser om de puppa hennes støtt..[8|] Og han er 75 år. Med andre ord.. Vi har ikke så mye til felles akkurat..

Utrolig vemmelig. Desverre er det ikke så mye man kan gjøre med det, men jeg tror jeg hadde anmeldt det til politiet om han hadde gått rett inn i huset mitt.

Nei, det er kanskje ikke så mye å gjøre med det..
Men merker at jeg kommer til å bli mektig forbanna om disse lappene fortsetter å ligge i postkassa mi[>:][:'(]

Usj, så ekkelt!!

Hadde blitt rimelig forbanna.. Men hva man kan gjøre med det vet jeg ikke. Kan jo ringe politiet kanskje, men om og hva de gjør med det evt. vet jeg ikke..

ORIGINAL: ToSmå2010

Han er nok ganske så ensom det tviler jeg ikke på.. Men det kommer ikke jeg til å gjøre noe med.. Sorry.. Mulig jeg høres slem ut, men han er sååå møkkete og urenslig, han kan nesten ikke snakke, og alt han tenker på er damer og pupper.. Det vet jeg fordi mamma har bodd her i mange år og han har alltid "plaget" henne. Denne andre nabo dama jeg nevnte har store pupper, så han maser om de puppa hennes støtt..[8|] Og han er 75 år. Med andre ord.. Vi har ikke så mye til felles akkurat..

nei fysj jeg hadde ikke satt mine bein inna for hagen hans engang..
men hvis du føler deg bekvemt og ukomfertabel og redd må du jo få noen til å snakke med han!!
hvis han er så dame-gal, veit du jo ikke hva han plutselig kan finne på *ikke får skremme deg allså*
mem med små barn i huset også da så...[&:]
nei.. jeg hadde ringt politie å spurt hva du event skal gjøre.. el om dom kan snakke med han å si at du ikke liker det!

Ville ringt politiet og forklart saken.. Det minste de kan gjøre e å snakke til han hvertfall[&:]

Ellers ville eg sett etter nytt hus/leilighet langt vekke derfra, hadde ikkje klart å takle det der eg[&:]

men hvis du føler deg bekvemt og ukomfertabel og redd må du jo få noen til å snakke med han!!
hvis han er så dame-gal, veit du jo ikke hva han plutselig kan finne på *ikke får skremme deg allså*
nei.. jeg hadde ringt politie å spurt hva du event skal gjøre.. el om dom kan snakke med han å si at du ikke liker det!

mhm.. Jeg ser liksom for meg at han kommer inn her å voldtar meg eller noe.. JADDA.. livlig fantasi[8D] Men han er liksom typen til det.. På en måte.. Nei fysj.. [:'(]

Dette er nok en mann psykiatrien skulle hatt til behandling, høres det ut som, uten at man av den grunn kan si om han er farlig eller ikke.Hadde i hvert fall ikke likt å hatt ham som nabo!Vil det være et spørsmål om han evt må i omsorgsbolig siden han tydeligvis ikke klarer ta vare på seg selv, lider av paranode tanker og er desillusjonert og eldre?Dette har tydeligvis vært sånn imange år, har det blitt verre den siste tida?Har han noen pårørende det går an å prate med?Huff, ikke lett..

har vedkommende noko oppfølging fra helsevesenet?
høres ut som han har behov for det ihvertfall...

viss ikkje so ring politiet.

ta vare på deg sjølv og ungane dine.

klem

Huff, skikkelig creepy[:'(]
Jeg ville nok ha gått til politiet med det, kanskje få med deg hun andre naboen som han har plaget? Og ta med lappene han har lagt i postkassa di. Det kan jo hende de i det minste kan ta en prat med han....
Ellers så høres det jo nesten ut som om han er litt forvirret, dement eller liknende. Er jo ikke akkurat normal oppførsel[8|]

Han hørtes virkelig ikke god ut! Sorry, men må også le av de teite lappene han legger igjen :p

ORIGINAL: lillebebis

Han hørtes virkelig ikke god ut! Sorry, men må også le av de teite lappene han legger igjen :p

Ja de lappene gir jo ingen mening i det hele tatt.. [8|]
Han har ikke no oppfølging fra noe helsevesen, regner med at jeg hadde sett noen der innimellom da..

Jeg tror han har noen barn, men har aldri sett de..[:-]

mhm.. Jeg ser liksom for meg at han kommer inn her å voldtar meg eller noe.. JADDA.. livlig fantasi[8D] Men han er liksom typen til det.. På en måte.. Nei fysj.. [:'(]

da hadde jeg hvertfall prøvd å gjøre no!
man skal jo ikke føle seg utrygg i eget hjem!

Jeg skrev for ett par dager siden at naboen hadde lagt en lapp i postkassa mi, om at han hadde gått rundt å fortalt naboene at typen min ikke gadd å jobbe osv.. *noe som ikke stemmer* .

Jeg snakker ikke med denne mannen, fordi han er drit ekkel.. Jeg har hele tiden syntes at han er litt skummel. Mamma snakket med han om denne lappen å sa at han måtte ikke legge sånne lapper i postkassa mi. Neida, han skulle ikke det. Han er umulig å forstå seg på, så hva han egentlig sa det skjønte vi ikke.

Ei annen nabo dame her har hjulpet han litt med diverse greier, men nå har hun måtte bytte tlf nr åsånn fordi han ringte henne HELE tiden, og da satte han ut rykter om at hun hadde stjelt masse fra han åsånn. [8|]
Å idag lå det en ny lapp i postkassa mi.. Der har han fortalt hvor han pleier å handle, hvor mye han betaler osv osv. Å at vi ikke har noe med det, for det er ikke våres bankkort osv. Og nå vil han ha en unnskyldning[8|] Altså jeg blir veldig irritert merker jeg, jeg snakker jo aldri med denne mannen.

I tilegg må jeg ha døra låst hele tiden fordi han gjentatte ganger plutselig har kommet inn her[>:] Å akkurat det tåler jeg ikke.. Da blir jeg drit forbanna[:@]. Han sitter hele tiden i vinduet å ser på meg når jeg går ut og inn åsånn.. Går det ann å gjøre noe med dette? Noen man kan snakke med eller noe? For han er jo tydeligvis ikke helt riktig i huet. Å jeg er faktisk redd for han.. [&:] Spesielt nå som jeg bor alene.

Hehe, for en merkelig skrue han der er. Enten kjeder han seg, eller så er det noe som ikke stemmer i toppen. Han har ikke noe slektninger du kan ta kontakt med ? Ellers ville jeg ringt politiet. Ta vare på de lappene og dokumentér alt som skjer!

Lappene hadde jeg bare driti i! Han har jo tydeligvis problemer, men det er jo ikke deres problem.
Ikke heng meg nå, men noen lapper er jo igrunn bagateller. Drit i dem, men begynner han å ringe på, ringe til dere, komme inn i huset osv...da hadde jeg ringt politiet.

Håper det ordner seg![:)] Ikke noe koselig å ha snåle naboer.[&:]
Jeg har selv hatt det...funnet dem i gangen (andre inngangsdøra) osv der vi bodde før.. Ikke kost![8|]

Høres ut som han er blanding av tilbakestående/Psykisk syk og aldersdement[8|]

Ikkje så gøy med sånne "wierdos" til nabo nei.

Folk med autisme kan bli veldig "opphengt" i saker og ting.
Det er en snål fyr som tusler inn på butikken der søstra mi jobber..han skal på død og liv vise bilder av masse kjendis-damer .*For en skrue*

Høres ut som han hører under en eller annet helse-etat iallfall.

Back
Topp