Skummel dag!

Trocky308

Blir kjent med forumet
Jordmorrunde til føden for oppsjekk og ul der. Moden sa dem. Barnet laaaangt nede. Sykemeldt ut svangerskap og klar beskjed om å ta d roooolig! Lettet over at d ikke tydet på tiligfødsel riktig enda mn skremmt av tanken på at d kan skje.. Flere som ror i samme båt? 9 uker til... Jaja... Glad d finnes tv og håndarbeid...
 
Oi!:eek:
Hvor langt er du på vei?
Babyen er jo klar, men håper h*n blir inne noen uker til.

Må være utrolig rart å få den beskjeden...
 
Da er det bare å legge føttene høyt finne strikketøyet eller hva det nå en måtte være og bli en rugekasse!! Spesielt beskjed å få! Håper den holder seg inne litt til :) legs crossed!
 
Oi, så spennende! Ja, ta det rolig og slapp av med te og strikking :) Og stol på babyen og kroppen din.

Jeg lurer, er det bare leiet som gjør at de sier moden, eller er barnet også lengre i utvikling (vokst seg større) enn forventet? Eller jeg mener, kan det være sånn? Det jeg tenker på er at det i så fall kanskje ikke er så ille, hvis babyen er "ferdig" før tida? Hvis det er sånn det fungerer, da. For mamma fødte meg til termin, men fikk beskjed om at jeg likevel var født flere uker før tiden, ut fra hvor alt for liten jeg var. Kanskje det liksom er omvendt hos deg?
 
Bare å legge seg ned og finne strikketøy, og tv serier :) Det beste er at h*n blir lengst mulig innabords :)
 
Her har æ vært rugekasse i 10uke allerede. Går på jevnli sjekk. E bære å høre på dæm å ta d me ro. D har æ gjort denna gangen, å e første gang æ ikkje har født vældi tili, å heller ikkje vært innlagt å måtte fått stoppa fødsel alt før tili. Lykke tel;)
 
Oi, så spennende! Ja, ta det rolig og slapp av med te og strikking :) Og stol på babyen og kroppen din.

Jeg lurer, er det bare leiet som gjør at de sier moden, eller er barnet også lengre i utvikling (vokst seg større) enn forventet? Eller jeg mener, kan det være sånn? Det jeg tenker på er at det i så fall kanskje ikke er så ille, hvis babyen er "ferdig" før tida? Hvis det er sånn det fungerer, da. For mamma fødte meg til termin, men fikk beskjed om at jeg likevel var født flere uker før tiden, ut fra hvor alt for liten jeg var. Kanskje det liksom er omvendt hos deg?
Ho sa livmortappen va moden mn så bra ut på ul så d var ikke fare for å gå i fødel nå :) barnet ligger langt ned i bekkenet med hode først.. Sa den va ca 1700 nå. Alllllt for liten til å komme nå så den må bare holde seg iro litt til :)
 
Oi, ja vi nærmer oss jo nå, men litt tidlig er det jo enda. Slapp av og prøv å kos deg.
 
Back
Topp