skummatter!

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Ja noen som vet hvor jeg får tak i det? Sånn svart eller rød skumgummi matte. De har sånn på helsestasjonen på barselgruppa. Er helt knall for bebisene og ligge på.
JEG VIL HA!!! Men hvor får jeg tak i det og hva heter det i grunn? [8|]

Da får jeg ta meg en tur dit og titte, bare de ikke koster en hel formue da :)

Vi kjøpte vår på en babyutstyrs-butikk. Ellers finner du sikkert på sportsbutikk vil jeg tro. [:)] De er knall for babyene å ligge på og behagelig for mamman eller pappan når de skal leke sammen med babyen[;)]

Ja det var det jeg oppdaget også, her hjemme ligger jeg jo på gulvet og føler jeg blir gul og blå[8D]
Men var knall å ligge på disse mattene på barseltreffet [:)]

ej kjøpte akkurat ei matte te 200 kr på g sport men om de va san suuper tilbud på akkurat den butikken de veit ikkje ej :)

Du kan kjøpe noe ala det samme på Nille, bare det er puslespill matte... litt tynnere, men billigere [:D]

*skrive-opp-på-ønskelista-til-nissen* [:D]

TAkk for tipset :)
Ja gulvkaldt ja... det er det her vet jeg.

AIREX Corona heter de mattene som er på helsestasjon! helt utrolige matter. kjempemyke og ikke minst isolerer veldig godt mot kalde gulv! bestilte den på nettet jeg da!
ikke billig men verdt det, da vi ligger mye på gulvet og jeg bruker det som treningsmatte!

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=IDK&gid=45

den adresaa bestilte jeg den på!

de dyreste e somregel sånne som og kan brugas i vann å flyte [:)]
bruge de på babysvømmingå

Jeg sverger til den de har på nille. Som det er tall fra 1-9 på. Og som er sånn puslespillaktig.
Kostet bare 169,- og er helt super!! [:D]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Jeg sverger til den de har på nille. Som det er tall fra 1-9 på. Og som er sånn puslespillaktig.

Den har vi også. [:D] Kan jo bli morsom for barna og pusle når de blir større. [:D] Men den var jo veldig fin den på Biltema også da! [:D] Har matten liggende på gulvet med leketeppet oppå vi.

vi kjøpte på en barnebutikk her i byen.. det var en som var spesial lagd for barn.. for de puslespillene de selger rundt om og de gummi mattene er giftige for barnet å slikke/spise på!

ORIGINAL: ~*~Tone~*~

vi kjøpte på en barnebutikk her i byen.. det var en som var spesial lagd for barn.. for de puslespillene de selger rundt om og de gummi mattene er giftige for barnet å slikke/spise på!

Hvordan vet du det? Har du dokumentasjon på det? [8D]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Denne har vi også, og er veldige fornøyd [:)]
Når det er større barn på besøk så tar de den fra hverandre og pusler bokser og sånn av den [:)]

Back
Topp