skumle tanker

nemi.marselia

Forumet er livet
plages me at æ går å e nervøs heile tia, den einaste tia æ ikkje tenke på at æ kan miste barne e når æ sett her inne på forume å chatta.
d e vel egentli ikkje nåkka nån kan jør me d, men ville bærre dele d me dåkk

det er veldig vanlig og tenke sånn...du er ikke den eneste med de bekymringene!
jeg er underkanta 6mnd på veg, og tenker sånn enda.

tror det beste er og fortelle seg selv til enhver tid at dette går bra, uansett.

vet det ikke er lett, men man må bare for og ikke bli gal....[:D][:D]

Hei:)
Sliter også med å ikke tenke slike negative tanker...
Men man må vel br prøve å tenke litt positivt[:)]

d virka liksom litt før godt t å være sant.
har hatt en spontanabort å graviditet utafor livmora. fikk beskjed at æ hadde 1-2%sjanse t å bi gravid så e egentli overlykkeli, (sjøl om d ikkje passa akkurat nu då)

Jeg har nå blitt 16+5 uker... Har ventet å bli gravid i 8 år.. Nå er jeg endelig det .. men klarer ikke å føle glede ingenting.. føler at noe er galt... jeg vet ikke det er ennå over 5 mnd. til fødsel.. synes at det ennå er for tidlig for å glede seg....

tror du trygt kan glede deg nå hilly[:)]

når man nesten er 17uker på veg skal det veldig mye til før det går galt...et pr % kjangse bare (husker ikke konkret)
[;)][;)][;)]

veit jeg er litt sein til å henge meg på denne tråden, men...

Det kunne vært meg som skrev den (bortsett fra dialekta da[;)])
Jeg klarer ikke tro at dette skal gå bra, sjekker etter blod hver gang jeg er på do, snakker om at hvis jeg fortsatt er gravid.. etc.. de to venninnene som vet om dette blir nesten litt irriterte på meg..
Men jeg kommer muligens ikke till å håpe eller tro for mye før jeg er uti februar og overlevelsesprosenten ved for tidlig født er høy....

Back
Topp