skumle greier!

verteline

Elsker forumet
må bare starte med å si at jeg tror ikke på gjenferd eller spøkelser, men etter i går vet jeg jammen ikke :S

hadde lagt meg å låg å såg på monitoren, har sånn me kamera. plutslelig begynte den å skurre helt enormt masse, det kom to skygger på gutten min som ble enormt urolig, sov men vrei seg å styrte på, etterpå hørte jeg en dame si helt klart å tydelig Hei. så ble alt borte...

det var pokker skummelt asså... jeg var jo sikker på at noen var i leiligheten.. men var ingen der... :S spooky, å seff er jeg alene da sabmo er i nordsjøen..! eeeekkelt...

tror dere på slike unaturlige ting?..

hjelp [&o] Får håpe hun bare er der å passer på da : )

Jeg tror på det,ja..
Har sett og følt .... selvom jeg ikke vil[:o]

ORIGINAL: Freak

Jeg tror på det,ja..

Husk at såkalte "spøkelser" aldri får gjort hverken deg eller sønnen din noe. De er der bare for å enten passe på eller skremme.. Men de gjør deg aldri vondt.. Svigermor pleier å si "Nei, gå vekk. Jeg vil ikke ha besøk av deg" og da forsvinner visst det hun ser og hører[:-]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Å herreli...Jeg hadde dødd på meg! [8|]

jha, jeg var ganske døden nær... DRITT skummelt :S

ORIGINAL: verteline

Det tror jeg på. Opplevde masse rare ting da jeg bodde i en gammel villa fra slutten av 1800-tallet. Det verste var da 3'ern satt og stirret skrekkslagent mot et hjørne av stua...Det hjørnet som aldri ble varmt, og som ingen ville sitte i...Uhu[:-] Da turte jeg aldri å se opp og bort i det hjørnet... (mye tryggere å la være)[X(]

ORIGINAL: verteline

Det tror jeg på. Opplevde masse rare ting da jeg bodde i en gammel villa fra slutten av 1800-tallet. Det verste var da 3'ern satt og stirret skrekkslagent mot et hjørne av stua...Det hjørnet som aldri ble varmt, og som ingen ville sitte i...Uhu[:-] Da turte jeg aldri å se opp og bort i det hjørnet... (mye tryggere å la være)[X(]

årh fytti! ja det hjørnet hadde eg og hålt meg langt vekke fra.. ekkelt da!...:S

Jeg tror på det,ja..

sign

lukker øynene og later som jeg ikke leste dette her[:o]

jeg er liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivredd for dette her, husredd som fy og her sitter jeg alene, hurra for meg som er så smart[&:]
må lære meg og holde meg UNNA..

huff.. skummelt[&o]

Ikke skrem meg sånn a! Sitter her alene i mørket i ett 3 etasjes hus! Hjeeeeelp!!!
Jeg tror så absolutt på sånne ting og r livredd!!!

hadde tatt med meg ungen å sovet hos noen andre!! haha hadde aldri turt å bli igjen!![8D]
er overbevist på at et hus vi bodde i da jeg var gravid å med engang snuppa ble født var fult av spøkelser/ånder/gjenferd.. bikkjene oppførte seg helt weird der å hadde besøk i 2 uker og de hadde en gutt på 3 år som ikke tørte å gå innerst i hybelen til huset hvor badet osv var fordi det var en gammel dame som stirret på han gjennom nøkkelhullet!! og mamma mener hun har sett en gammel dame på verandaen til huset, samme verandaen bikkjene ble helt usikre på...

Jeg tror på det,ja..

Men som sagt over; De vil aldri gjøre dere noe vondt. Ofte er det for å passe på [:)]
Det hjelper også å be 'det' gå sin vei, og si at du ikke ønsker å ha 'det' der.

ORIGINAL: Tanrette

hadde tatt med meg ungen å sovet hos noen andre!! haha hadde aldri turt å bli igjen!![8D]
er overbevist på at et hus vi bodde i da jeg var gravid å med engang snuppa ble født var fult av spøkelser/ånder/gjenferd.. bikkjene oppførte seg helt weird der å hadde besøk i 2 uker og de hadde en gutt på 3 år som ikke tørte å gå innerst i hybelen til huset hvor badet osv var fordi det var en gammel dame som stirret på han gjennom nøkkelhullet!! og mamma mener hun har sett en gammel dame på verandaen til huset, samme verandaen bikkjene ble helt usikre på...

øøøøøøøøø nasty....det hørtes vertfall skummelt ut :S

Back
Topp