Skumle blødninger som viste seg å være greit allikevel

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Siden mandag har jeg blødd hver dag, blanding av rosa, rødt og brunt, men jeg har holdt hodet kaldt og tenkt at det sikkert var pga de blodfortynnende sprøytene jeg tar, eller fordi progesteron nivået mitt er for lavt. Men igår blødde jeg ordentlig tykt blod og en 1 cm klump, da raste alt og jeg var sikker på at nå mister jeg igjen. Vi bestilte ultralyd idag morges for å se, og heldigvis gjorde vi det for der fikk vi se en sprell levende og bevegende liten sak med sterke hjerteslag, og lang og lukket livmorhals. Hun så en del blod utenfor livmoren min så jeg fikk streng beskjed om å ta det rolig fremover de neste 2-3 ukene, og så målte vi progesteronet mitt som jeg er spent på resultatet på, men det var ihvertfall veldig godt å se at lille nurket er upåvirket av dette og har det veldig bra i magen :) og så har jeg en unnskyldning for å ligge litt flat på sofaen fremover ;)

Så fantastisk ♥️♥️♥️♥️

Så bra at det var uskyldig. Har fått et par skikkelige klumper med blod jeg også. Den ene var på størrelse med et egg. Var sikker på at alt var over. Nå er det tre uker siden jeg har blødd frisk blod, men det er nok hele tiden en liten blødning oppi der, for jeg har hatt brun utflod/gammelt blod hver eneste dag siden 3+9.

Så bra at det var uskyldig. Har fått et par skikkelige klumper med blod jeg også. Den ene var på størrelse med et egg. Var sikker på at alt var over. Nå er det tre uker siden jeg har blødd frisk blod, men det er nok hele tiden en liten blødning oppi der, for jeg har hatt brun utflod/gammelt blod hver eneste dag siden 3+9.
Det er jo så skummelt med blod og graviditet, men derfor tenkte jeg også å dele at det kan komme fra kilder utenfor livmoren som ikke påvirker fosteret. Det er jo greit for folk å vite om historier som din og min også :Heartred

Back
Topp