Skumgummi madrass...skeptisk...

*Snoopy*

Forumet er livet
Meg og disse madrassene nå igjen [;)]Oppdaget at madrassen vi har arvet er skumgummi..er litt skeptisk til det jeg [8|]Hørt det ikke er så bra + det må jo være grusomt klamt og sove på...?Tenkte jeg skulle vaske trekke men ble så usikker på om jeg i det heletatt vil ha den når den er skumgummi..Hva har dere jenter?

Vet ikke helt hva som er i madrassen vår jeg, men skal iværtfall være av beste slaget man får til babyer!
Hva om du kjøper ullovermadrass da? Det tenkte jeg å gjøre

Eg har skumgummi madrass i vogga og senga.
Den i vogga er skumgummi og så er det noe annet utenpå der igjen kjennes det ut som.

Jeg sov på skumgummimadrass da jeg var yngre. Kan ikke huske at det var noe kjipt. Men kjøp en tynn overmadrass så er det i alle fall ikkeno stress.. du får en på ikea til 99 kr.

Det er bare et tynt tynt trekk på denne åsse skumgummien..Er jo ingen overmadasser på ikea som passer pga den er til vogga [:'(]Men de selger kanskje noen andre plasser..Vet dere om noen steder eller?Synes det må være litt ekkelt og sove nesten rett på en skumgummi madrass

ORIGINAL: *Snoopy*

Det er bare et tynt tynt trekk på denne åsse skumgummien..Er jo ingen overmadasser på ikea som passer pga den er til vogga [:'(]Men de selger kanskje noen andre plasser..Vet dere om noen steder eller?Synes det må være litt ekkelt og sove nesten rett på en skumgummi madrass

Barnas hus har flere størrelser vet jeg[;)]

Du kan ikke kjøpe en billig overmadrass og skjære til da?
Vi har gjort det på vogga vår. Skumgummi madrassen som hører til (helt ny da).
Og en Ikea overmadrass til 99,. som sambo skjærte til.

ORIGINAL: eplemos

Du kan ikke kjøpe en billig overmadrass og skjære til da?
Vi har gjort det på vogga vår. Skumgummi madrassen som hører til (helt ny da).
Og en Ikea overmadrass til 99,. som sambo skjærte til.

Det var smart tenk,hadde jeg aldri tenkt på faktisk,at det går ann og skjære en til..Takki takk [:D]

Det er ikke det at det er skumgummimadrass som er farlig! Men det at den er ARVA!

Ta en titt her inne:
http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument

Her har vi brukt en helt vanlig, billig skumgummimadrass som ikke er for hard. Kjøpt på JYSK til Tobias, og har kjøpt en lik en nå til lillegullet!

En baby er alt for lett til å nyttegjøre seg en fjærmadrass, skummadrassen er lettere å holde ren og å bytte ut hvis det skulle være noe, den puster og den er ikke for myk heller! Og siden man ikke skal arve madrasser, og helst kaste den etter "bruk" (altså når barnet bytter til storseng f.eks) så er det jo litt kjiipt å kaste en DYR svanemadrass, i forhold til en skumgummimadrass!

Back
Topp