Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: idamora
Nå er madrassen i boks, kjøpte en Jenssen FIBERmadrass - til 715 kr![;)][:D] Er såå fornøyd nå asså!
Jeg skrev lenger opp at det var en Jenssen skumgummi, men han på Bohus sa feil. Det var fiber, og den gikk jeg for!
Den er allergitesta, luftig materiale som gjør at ungen ikke blir klam, madrassen kan skylles i dusjen på 40 grader og trekket kan vaskes i maskin. SUPERFORNØYD!![:D]
Wonderland sin var laget av latex og den var tynnere, + at den hadde sånn litt tykkere trekk med glidelås. Gikk ikke for Wonderland fordi jeg tenkte på latexallergi, pluss at Jenssenmadrassen er mer luftig og puster bedre. Den er laget hovedsaklig av polyester. Skatten vil bli mindre klam med polyesterfibre. Hørtes ikke ut som det gikk an å vaske wonderlandmadrassen heller.
eller at skumgummi er minst like bra som alt annet fordi babyen er så lett at det ikke er såååå viktig hvilken madrass den har i sprinkelsenga....