Skum? *ekkelt*

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
I dag har jeg kastet opp hele dagen, og nå i sted kastet jeg opp magesyre og hvitt skum... Noen som vet hva det kan være, og er det farlig? Beklager ekle detaljer...
 
Jeg har hatt en del skum, og fant vel gjerne ut at det er pga jeg er mye tett i nesen og gjerne ikke er flink nok til å spise nok mat(legen min sa at det ikke er noe farlig).
 
Jeg har ved tidligere anledninger ofte kastet opp endel skum som du beskriver når magesekk er tom for ting å egentlig kaste opp men det bare kommer magesyre og dette skummet... Er fordi magen er skrapa for annet å sende i retur har jeg tenkt ;) Tror ikke det er noe farlig i seg selv, er vel mer hvis du over lengre tid ikke får i deg næring det kan bli litt kjipt?
 
Takk for svar:) Skal ta kontakt med legen uansett i morgen. Kan ikke gå sånn som dette. Har prøvd både Phenergan og Afipran, uten hell:( Blir så sliten av å gå sånn!
 
Takk for svar:) Skal ta kontakt med legen uansett i morgen. Kan ikke gå sånn som dette. Har prøvd både Phenergan og Afipran, uten hell:( Blir så sliten av å gå sånn!

Håper legen kan gi deg noe som hjelper på, ikke noe særlig å gå sånn. God bedring <3
 
Jeg hadde spysjuka for ikke så lenge siden, da hadde jeg det sånn:-( kan være du har fått noe sånn. når jeg ikke kasta opp så var jeg bare dødskvalm men banan og eplemost klarte å holde nede:-( God bedring
 
Eg har for det meste spydd skum/syre i 16 uker nå.Spyr alltid om morgen og da har eg som regel ikke rukket og spise mat enda.Det er veldig ubehagelig men tror ikke det er farlig :) Håper du snart blir bedre
 
Eg har for det meste spydd skum/syre i 16 uker nå.Spyr alltid om morgen og da har eg som regel ikke rukket og spise mat enda.Det er veldig ubehagelig men tror ikke det er farlig :) Håper du snart blir bedre
Takk for det, og håper du også blir bedre!:)
 
Back
Topp