J
Janet
Guest
Over 7 dager ? Fra 7 - 14 mai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neeeeei ;(Desverre midt i eksamenspeeioden så får ikke blitt med![]()
Vi er da viktigere enn en eksamen.Desverre midt i eksamenspeeioden så får ikke blitt med![]()
Klart vi er viktigere! Jeg får besøk den helga, men skal nok få levert noen innlegg likevel ;-)Vi er da viktigere enn en eksamen.Hihi..
Jeg er med.![]()
Kan like godt bare avlyse hele besøket, syns jeg.Klart vi er viktigere! Jeg får besøk den helga, men skal nok få levert noen innlegg likevel ;-)
Ja, hadde det ikke vært for at de kommer helt fra Steinkjer og vi har prøvd lenge å finne en helg som passer for oss alle, så hadde jeg nok vurdert det sterktKan like godt bare avlyse hele besøket, syns jeg.![]()
Kanskje jeg får henge meg på likevel og lage en egen klage-på-at-jeg-ikke-får-til-eksamens-trådVi er da viktigere enn en eksamen.Hihi..
Jeg er med.![]()
Liker!Kanskje jeg får henge meg på likevel og lage en egen klage-på-at-jeg-ikke-får-til-eksamens-tråd![]()
Om å gjøre å skrive flest innlegg den uka. Premie til vinnernehvordan virker dette?
Hoho ! Do it!Kanskje jeg får henge meg på likevel og lage en egen klage-på-at-jeg-ikke-får-til-eksamens-tråd![]()
Hva har du eksamen i?Desverre midt i eksamenspeeioden så får ikke blitt med![]()
Tar meg fri hele uka, jeg;-) Det synes jeg alle andre skal gjøre også;-) HihiSkal forsøke å engasjere meg litt jeg ogsåBursdag 8. så da må jeg vel få "fri" fra andre gjøremål og kunne sitte litt på nett
)