Skulle vi hatt en form for oppropstråd snart?

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Vi nærmer oss slutten med stormskritt alle mann (spesielt jeg :P) og da hadde det kanskje vært kjekt med en slik type tråd? Her er noen allerede kommet til 38 uker og er innenfor termin som de sier, noen få har født og andre ligger ann til å settes igang snart :)
Vil vi isåfall ha en form for påmelding og liste som oppdateres i første innlegg med type nick-termin- er hjemme, vannet har gått, er igang eller er på overtid (gud forby ;) )?
Eller bare så enkelt at noen starter dagens tråd og folk svarer i hytt og gevær?
Må innrømme jeg liker det best når det er oversiktlig jeg altså :P

Vi nærmer oss slutten med stormskritt alle mann (spesielt jeg :p) og da hadde det kanskje vært kjekt med en slik type tråd? Her er noen allerede kommet til 38 uker og er innenfor termin som de sier, noen få har født og andre ligger ann til å settes igang snart :)
Vil vi isåfall ha en form for påmelding og liste som oppdateres i første innlegg med type nick-termin- er hjemme, vannet har gått, er igang eller er på overtid (gud forby ;) )?
Eller bare så enkelt at noen starter dagens tråd og folk svarer i hytt og gevær?
Må innrømme jeg liker det best når det er oversiktlig jeg altså :p

Stemmer for en oversiktlig og ryddig tråd som en styrer :D

Vi nærmer oss slutten med stormskritt alle mann (spesielt jeg :p) og da hadde det kanskje vært kjekt med en slik type tråd? Her er noen allerede kommet til 38 uker og er innenfor termin som de sier, noen få har født og andre ligger ann til å settes igang snart :)
Må innrømme jeg liker det best når det er oversiktlig jeg altså :p

stemmer for oversiktlig og ryddig ;)

Ja det hadde vore veldig kjekt:-)
Er det ein moderator som må styre ein slik tråd? Eller kan alle oppdatere første innlegget etterkvart?

er enig med dere. Oversiktlig og ryddig er fint for en kontrollfreak som meg ;-)

Ja det hadde vore veldig kjekt:-)
Er det ein moderator som må styre ein slik tråd? Eller kan alle oppdatere første innlegget etterkvart?
Det er en bruker som må ta ansvar for en slik tråd, jeg tenker det kanskje hadde vært greit om to faste tar på seg oppgaven? En med termin tidlig og en med termin sent f.eks? For etterhvert må vi jo alle ha en pause for å føde :P
Jeg har termin tidlig så jeg kan godt ta "tidlig-skiftet" :P

Back
Topp