Skulle vente med å komme inn hit...

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Men frøken utålmodig måtte allikevel[emoji28]

Jeg har ingen andre å snakke med om dette, bortsett fra mannen selvfølgelig - så om det ikke går veien så har jeg dere fine aprilmammaer å snakke med[emoji173]

Jeg hadde en kjemisk i mai og da hadde jeg rukket å fortelle det til mamma,søstra mi og to venninner - denne gangen vil jeg vente myyyye lengre,om denne utålmodige frøkna klarer det da[emoji23]

Termin er 25.april og jeg er 3+3 idag - veldig fornøyd med å ha mandag som starten på uka[emoji3]

Legger ved bilde av dagens test:
(Opplasting feilet, så prøver på nytt senere)

Woho [emoji173]️ velkommen [emoji173]️

Sågøy at du kom inn hit :D velkommen !!!

Gratulerer og velkommen![emoji3][emoji173]️

Takker[emoji7]
Woho [emoji173]️ velkommen [emoji173]️
Gleder meg til denne reisen sammen med så mange flotte aprilmammaer[emoji173]
Gratulerer og velkommen! [emoji173]️
Tusen takk[emoji3]
Sågøy at du kom inn hit :D velkommen !!!
Takk[emoji3] dette blir en fin gruppe å være med i, i ventetiden[emoji173]
Gratulerer og velkommen![emoji3][emoji173]️
Tusen takk [emoji173]

Gratulerer så mye og velkommen inn til oss:Heartred
Men å lille spire være med deg hele veien til april denne gangen :Heartred

Dette er det rette stedet å være for deg nå, med aprilspire :cool14

Du tester jevnlig fremover eller er du en av de som klarer å holde deg i flere dager før ny test?

Dette er det rette stedet å være for deg nå, med aprilspire :cool14

Du tester jevnlig fremover eller er du en av de som klarer å holde deg i flere dager før ny test?
Jeg kjøpte en 2pk i dag,skal ta den siste på mandag tenker jeg (er da på cd 28 - har jo vært så forskjellige dager på syklusen,så vil føle meg ganske trygg om det blir en sterk strek på mandag)

Før har jeg jo tatt bare en test og det har vært nok,men når jeg kom inn her som prøver (vært her en gang før som gravid), så klarte jeg ikke å la være å teste før IKM [emoji28][emoji23]

Jeg kjøpte en 2pk i dag,skal ta den siste på mandag tenker jeg (er da på cd 28 - har jo vært så forskjellige dager på syklusen,så vil føle meg ganske trygg om det blir en sterk strek på mandag)

Før har jeg jo tatt bare en test og det har vært nok,men når jeg kom inn her som prøver (vært her en gang før som gravid), så klarte jeg ikke å la være å teste før IKM [emoji28][emoji23]

En to-pakning høres ganske så uskyldig ut :D og fornuftig.
Har ti strimmeltester limt inn i svangerskapsdagbok, for å se økning. Unødvendig men.. testetøs tvers gjennom:hilarious:

Håper på en god økning på testen din over helgen, bondemamma85❤️

Last edited:
Velkommen ☺

En to-pakning høres ganske så uskyldig ut :D og fornuftig.
Har ti strimmeltester limt inn i svangerskapsdagbok, for å se økning. Unødvendig men.. testetøs tvers gjennom:hilarious:

Håper på en god økning på testen din over helgen, bondemamma85[emoji173]️
Hihi[emoji23]

Jeg har veldig tro på at dette vil gå bra[emoji173]

Back
Topp