skulle vært lov med surrogatmor!!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Skjønner ikke hvorfor det ikke er lov jeg? Det at man kan binde seg til den lille i magen er et dårlig argument[8|]..

Kjenner 2 par som da er homoseksuelle... det ene parret har vært sammen i 10 år og eneste muligheten for å få et eget barn er surrogat. De vil gjerne ha et "ekte" eget barn. De er nå til hjelp for barneværnet der de er litt fosterfamilie et par dager i uka, men jeg skjønner hvorfor dette ikke er nok. De sjekket ut surrogatmulighetene i USA, men ble for dyrt hele greia.

Eller hva med et helt vanlig A4 familie, 2 voksne mennesker som ikke får til å bli gravide? Skal de ikke ha lov til å få barn?

Tenk å kunne gi et par den fineste og dyrebareste gaven av de alle? Sett dine egne egoistiske behov til siden og prøv å tenk deg til hvor mye du kunne gledet et annet menneske, tenk hvor gla DU hadde blitt om et fremmed menneske kommer og gir deg et barn som er 100% ditt, men du aldri kunne få selv?

Det er mye billigere med surrogat fra Asia [:)] Et homofilt vennepar av meg har sett på den muligheten.
Jeg synes også at dette absolutt burde være lov!!

Åh ja, det hadde vært deilig om det hadde vært lov. Så dumt, er det virkelig en lov om det i Norge?

Da hadde jeg gjort det neste gang![:)][:D][;)]

Back
Topp