Skulle vært i Stavanger i morra jeg

monicabebe

Forumet er livet
meeeeen, så går det jo ikke fly. Eller hvis de går, så er blir vi muligens stuck der. Så dermed må jeg heller dra på skolen som vanlig.

Jeg skulle egentlig på besøk på Nylund skole for å se på biblioteket der og se hvordan de driver med Early Years-Tidlig Innsats. Det er en metode som brukes til leseundervisning blant annet. Jeg skal dirve med det neste år, og er jo også ansvarlig på biblioteket på skolen, så da hadde det vært kjekt med input. Men, blei visst askefast her jeg da....

Åh, så kjipt!! Håper virkelig du får anledning å dra senere da! Vi sitter og følger med på værmeldinger og håper og håper vi også - vi skal jo reise til Oslo på lørdag og videre til Spania søndag... om været/aska tillater det

Nylund skole faktisk!!
Reis du! Så kan du overnatte her hvis du ikke kommer deg tilbake![8D][:D]

Er det rett ved deg, ACtrine? Så artig.

Tar nok ikke sjansen på å fly, nei. For jeg kan jo ikke bli stuck der borte.....selv om overnatting hos deg hadde vært koselig da, AC

Så kjedelig[&:] Håper du får tatt den turen en annen gang[:)] Viste ikke at du hadde ansvaret for biblioteket på skolen. Spennende da[;)]

Huff så kjipt da, må si jeg er glad jeg kom meg hjem fra Haugesud i forje uke før asken kom.
Håper du får sjansen til å dra seinere.

Jeg er på jobben som vanlig jeg. Vi kunne nok kommet oss til Stavanger i dag, men kveldsflyet vårt hjem er kansellert. Så da tok vi ikke sjansen på å dra!

Satser på at jeg får mulighet en annen gang

ORIGINAL: monicabebe

Tar nok ikke sjansen på å fly, nei. For jeg kan jo ikke bli stuck der borte.....selv om overnatting hos deg hadde vært koselig da, AC

neeeh... er nok et stykke fra meg. bor på bøgda jeg[8D]
Flyplassen er nærmere[;)]

ORIGINAL: Actrine

neeeh... er nok et stykke fra meg. bor på bøgda jeg[8D]
Flyplassen er nærmere[;)]

Å ja....men fikk jo ikek dratt, for arbeidsgiver var redd jeg ikke skulle komme meg hjem igjen. satser på nytt besøk om en stund

kjipt altså.. jeg svarre deg her jeg, for jeg har jo enda ikke klart å svare på meld din[8D] ting tar litttid på morgenen her..[8D]

ORIGINAL: Trillemor82

kjipt altså.. jeg svarre deg her jeg, for jeg har jo enda ikke klart å svare på meld din[8D] ting tar litttid på morgenen her..[8D]

Buhuuuu...telefonen din liker meg ikke lenger heller jo![:(]

ORIGINAL: Trillemor82

Buhuuuu...telefonen din liker meg ikke lenger heller jo![:(]

nei.. den gjør ikk det[:(] skikkelig teit.. men den virker bedre nå som jeg har skrudd den av og på altså.. så mulig tlf våre for ghjenopptatt forholdet nå.. [:D]

Det høres jammen bra ut. Får jo helt absinenser av å få så få meldinger fra deg...

ORIGINAL: lille*frø

åå så bånn. Jeg har vært på kurs på Nylund skole, kjempeinspirerende!!

Så bra! Jobber du med EATI?

jeg skal inn på 5.trinn og jobbe med det neste pr. Spent på hvoran det fungerer, og på hvor mye jobb det blir for meg

Back
Topp