Skulle være hyggelig..

Krøllo

Elsker forumet
Imorgen skal vi ha Bursdagsfest hjemme, har kun bodd her vi bor i noen mnd, og tenkte det var lurt p gi beskjed til naboene at vi skulle ha fest..

Gikk å ringte på til de nærmeste, og de lo fordi jeg ga beskjed. [8|][&:]

hehe, søtt gjort da[:)]

jeg pleier å henge opp en lapp for da har jeg gitt beskjed og føler at naboene er mer tålmodig[8D]

synnes du burde fått en takk for at du ga beskjed jeg da
for idag så virker det som at folk ikke bryr seg om de fester uten å gi beskjed til naboene, før var det så og si vanlig å gi nabovarsel om slikt

da sette du standarden, slik at NESTE gang du er hyggelig og gir beskjed, så takker de sååå mye for opplysningen, og drar på hytta...[8D]

gir ikke nabovarsel her..
Men så e da sjelden vi har fest her[:D]

ORIGINAL: bondekone

synnes du burde fått en takk for at du ga beskjed jeg da
for idag så virker det som at folk ikke bryr seg om de fester uten å gi beskjed til naboene, før var det så og si vanlig å gi nabovarsel om slikt

Mhm det syntes jeg og.. Jeg ville hatt beskjed, slik at vi kunne sovet ett annet sted.

Planen var å legge lapp i postkassen, men det fikk jeg ikke tid til, så syntes det var like greit å gå rundt personlig.

hehe, jeg gav alltid beskjed selv. nå harjeg ingen naboer lenger da [:D] synes du var hyggelig jeg

Heldig du, du kan feste som en gal du da, hehehe[;)]

ORIGINAL: lykkepillen

da sette du standarden, slik at NESTE gang du er hyggelig og gir beskjed, så takker de sååå mye for opplysningen, og drar på hytta...[8D]

konge!!![:)][:)]

* er det vanlig å gi nabovarsel pga bursdagsfest?*[8|] Har aldri jeg gjort...Har bare gjort det et par ganger da vi skulle ha skikkelig party med dundrende musikk og høylytte folk utover natten...

ORIGINAL: Carla82

* er det vanlig å gi nabovarsel pga bursdagsfest?*[8|] Har aldri jeg gjort...Har bare gjort det et par ganger da vi skulle ha skikkelig party med dundrende musikk og høylytte folk utover natten...

Bursdagsfest som i skikkelig fest med dundrende musikk[;)] 50 årsdag altså [;)]

Vi inviterer nabon vi![;)]

Ah okey...trodde du snakket om barnebursdag jeg[:D]
ORIGINAL: Krøllo

Ah okey...trodde du snakket om barnebursdag jeg[:D]
ORIGINAL: Krøllo

Haha neida [;)] Min feil, burde jo skrevet 50 årsdag i innlegget mitt.

Back
Topp