skulle være flenk, men

nemi.marselia

Forumet er livet
va ikkje så smart alikavell.
fant ut at æ i dag sku fjerne s store handknytte tyrkiske teppe som dekte heile soveromsgulvet, sia typen min ska fløtte inn å e allergiker.
joda så æ demonterte senga å 2 kommoder, fikk alt ut i gangen, å rulla sammen teppe.
men så blei æ utruli sliten så nu sett æ her me ett tomt soverom som sku ha vært vaska, å gangen ser ut som ei hinderløypa. å æ har ingen seng å såve i.

smart?[8|]

Ehh... Nei, det var jo ikke det smarteste trekket ditt da! Hehe! Men du år sove på sofaen i natt da, så får du fikset soverommet i morgen. [;)]

Jeg har seng! Æddabædda![;)]

Nei fisj.. Skal ikke erte deg.. [8|]

hehe sto å kikka ne på krigsona mi nu å blei litt førtvila før æ gidd ikkje å fikse.
men ingen fare egentli æ har 2 soverom t me dobbelseng, men di e ikkje så myk å go.

tåle å bi litt ærta, spes når man jør nåkka så tanketomt

Men kan du ikke bare bytte madrasser da?? Med mindre du har sånne som veier ett tonn hver! Må ikke løfte så tungt når du har baby i magen vettu.. [;)]
Hehe! Godt å kunne skylde på graviditet![:D]

tror nok du blir å få sove godt i natt. Du har jo jobbet så masse. [:)]

di e tung så har værre vippa di ut a soveromme, har sånn seng som bærre består å ei lita ramma å 4madrassa. trur æ ska få typen t å fikse når han kommer på land i mårra [:D]

hehe, må flir litt a dæ[:D]
nemi.marselia----> hei kjære, godt at du e heime, æ har nu tatt ut tæppe san at nu kan vi del sæng utn at du nys å styra... e bærre et problem. du må sætt den sammen ijæn[:D]

Joo, syntes du har vært flink![:D] Bare ta det i sitt eget tempo. [;)]

Jeg skal nå gå å legge meg.. Er lei av dataen nå. Hehe![;)]

Sov godt da! [:)]

hahahahaha!! stakkar, han som har vært på have å ser sekkert fræm tel det, så må han begynn å skru sæng...
tænk han drit i det å bruka ei a de andre sængern dine[8D]

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe nåkka sånt.
eller meir sånn: "vil du ha dæ en bette så må du sett isammen senga"

Hehe! Tøvsjura! [:D]

ORIGINAL: Storm

hahahahaha!! stakkar, han som har vært på have å ser sekkert fræm tel det, så må han begynn å skru sæng...
tænk han drit i det å bruka ei a de andre sængern dine[8D]

heldivis så e han vældi gla i senga mi så d trur æ han jør. å så e d heldivis ikkje nåkka å skru. bærre ei lita ramma å 4madrassa

ORIGINAL: tullmusa

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe nåkka sånt.
eller meir sånn: "vil du ha dæ en bette så må du sett isammen senga"

Hehe! Tøvsjura! [:D]

kæm æ????
næææ aildri..[8|]

hehe, godt det då[;)]
wæll, ska hopp i sænga mi æ oxo, du får ha løkke tel, så håpa æ nu at du får søv i natt, sæl om det ikkje høres ut at det blir de sæng då[:D]

Back
Topp