Skulle tro jeg var tenåring igjen..

sengepolka

Elsker forumet
Herremin så mye kviser det popper ut overalt... hadde det absolutt ikke sånn med førstemann og jeg føler meg som en tenåring igjen :smiley-ashamed008 Ønsker alle en god helg med nydelig sommervær...

Sånn var det her en periode og...heldivis bedre igjen nå

Herremin så mye kviser det popper ut overalt... hadde det absolutt ikke sånn med førstemann og jeg føler meg som en tenåring igjen :smiley-ashamed008 Ønsker alle en god helg med nydelig sommervær...
Har det akkurat likedan. Hele brystregionen ser ut som et teppe av kviser omtrent.. Ikke fullt så ille, men det føles sånn ut x) i tillegg har jeg fått mer kviser på øverst på ryggen.. Er ikke noe gøy.. Men jeg håper det gir seg.. Litt smått med kviser begynte allerede da jeg sluttet på p-plaster i september/oktober i fjor.. :/

Jeg fikk en del kviser på brystet som IKKE lot seg skvise, den ene ble til et stygt hvitt arr. Ja, har litt skvisedilla, så det er min egen feil.
Det har gitt seg foreløpig, men alt av uønsket hårvekst tar lite hensyn og vokser fortere og bredere utenfor sine tidligere grenser *les*: trusekanten.:sorry:

Har fått en del i ansiktet og øverst på ryggen.. så ømme og vonde [emoji31]

Har det samme på brystet! Så sykt irriterende☹️ håper siste dagers soling skal hjelpe litt på da, men det er vel å håpe for mye!

Har også fått uren hud. Begynte først nylig, altså etter uke 12

Signerer denne! Ømme, vonde kviser på bryst og skuldre/øverst på ryggen. Håper det gir seg snart!

Back
Topp