Skulle til jordmor i dag..

jenta087

Flørter med forumet
Men når jeg å gubben satt der å venta så ringte jordmor å sa hun var syk.. Å små hormonell som jeg er så rant tårene i strie strømmer :p Men fikk time igjen neste uke :) så da får vi se da :) hadde håpet på å få svar på alt jeg lurer på i dag, men får vel vente litt til :) Hadde vært så mye enklere om jeg hadde fått lov av gubben å prata med søstra mi f.eks.. men men :) Avreagerte med å handle litt å kjøpe litt pynte ting ;) Og en digital test bare for gøy ;) Å fortsatt gravid ;) men den viste 2-3 uker som vil si 4-5 uker.. men trudde da jeg var 5+5 i dag. Men det ordner seg nok etterhvert :) måtte bare få det ut:) ble bare så lei meg å sint.. ikke det at det var noe å bli lei seg eller sint for;) men sånn ble det nå bare om dagen ;)

Uff da, så kjedelig! Jeg hadde blitt like skuffa selv :p

Den digitale testen viser ikke høyere enn 2-3 uker så du kan godt være 5+5uker selv om det står 2-3uker på testen ;)

hadde blitt skuffa selv... og lov å bli både lei deg og sint, om dagen!! ;) klem!

Godt å ha detta forumet så alt ikke går utover gubben ;) han blir så lei seg hver gang jeg blir lei meg ;)
Klem til deg å :)
Det er jo derfor vi er her snupp ;)
Det er mye bedre å få blåst ut her inne så kan du med godt mot bare kose deg med gubben :)
Men jeg skjønner godt frustrasjonen din.
Ang testen så tok du vel ikke den på morgen urin?
Da kan det vær det ikke var så mye hcg i urinen at den viste rett.
Masse lykke til neste uke.
Jeg skal selv på ul fredag neste uke :D

Det er jo derfor vi er her snupp ;)
Det er mye bedre å få blåst ut her inne så kan du med godt mot bare kose deg med gubben :)
Men jeg skjønner godt frustrasjonen din.
Ang testen så tok du vel ikke den på morgen urin?
Da kan det vær det ikke var så mye hcg i urinen at den viste rett.
Masse lykke til neste uke.
Jeg skal selv på ul fredag neste uke :D

hehe :) ja han er jo ikke vant til at jeg er sur å grinete:) gråter lett fra før, men ikke så fort som nå om dagen;) Men det går over ;) er verdt det :p Har fora han med ei skikkelig artig bok ( http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506&rom=MP ) Den anbefales virkelig :p Ler meg skakk når jeg leser i den å den er informativ for vordende fedre;)

Brukte morgen urin :) eller forsåvidt hadde jo vært oppe tre på natta på do så var 4 timer etter ;) hadde jo ikke mye bruk for den urinprøva siden jordmor ikke kom:)

Lykke til på fredag da :) hadde vært artig med UL, men litt tidlig for meg enda kanskje :) men det får jeg vel vite på fredag :)

hehe :) ja han er jo ikke vant til at jeg er sur å grinete:) gråter lett fra før, men ikke så fort som nå om dagen;) Men det går over ;) er verdt det :p Har fora han med ei skikkelig artig bok ( http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506&rom=MP ) Den anbefales virkelig :p Ler meg skakk når jeg leser i den å den er informativ for vordende fedre;)

Brukte morgen urin :) eller forsåvidt hadde jo vært oppe tre på natta på do så var 4 timer etter ;) hadde jo ikke mye bruk for den urinprøva siden jordmor ikke kom:)

Lykke til på fredag da :) hadde vært artig med UL, men litt tidlig for meg enda kanskje :) men det får jeg vel vite på fredag :)
Den boka har jeg lurt litt på å kjøpe.
Siden du synes den er god så tror jeg jammen meg at jeg må gjøre det :)
Du får sippe her og ta godt vare på gubben hjemme ;)

Den boka har jeg lurt litt på å kjøpe.
Siden du synes den er god så tror jeg jammen meg at jeg må gjøre det :)
Du får sippe her og ta godt vare på gubben hjemme ;)

Boka er virkelig verdt penga sine ;) gubben ligger å humrer å leser om kvelden ;)

Jepp alt for å bevare husfreden ;)

Back
Topp