skulle skrive noe glupt her nå...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
men det forsvant rett og slett like fort som det kom :P

Men nå kom jeg på det gitt!

Kjenner dere sånn rar følelse i magen.... usikker på hvordan jeg skal forklare det :rolleyes:
Før i dag kjentes det ut som det var en sommerfugel som slo med vingene, og siden det har jeg kjent noe der som er sånn veldig svaaaaaak kiling akkurat litt nedenfor navlen på venstre side..... nå i skrivende stund kjenner jeg leamus på høyreside :P snodig!

Jaaaa, har kjent det samme. Skjer'a? Tenkte først at næææ, det kjentes jo ut som de første sparkene fra sist jeg var gravid...... Mn det går da ikke an?! Så vidt i uke 7 liksom.

luft? ting som flytter på seg pga voksende livmor? :P kjenner det av og til jeg også, men d kan da umulig rett :P kjennet d i uke 14 sist ca.

Luft er det ikke. Godt mulig det er ting og tang som flytter på seg, det ville vært mer logisk enn spark/bevegelse iallefall. Tror jeg kjente junior rundt uke 14 jeg også sist graviditet.

Det er endringer i kroppen for tiden, så det er nok bare tarmer og diverse innvoller som flytter såvidt på seg når ting og tang skjer der nede ;) har det sånn flere ganger om dagen jeg og ;)

Back
Topp