mandag 15.o5 var eg på overtidskontroll hos jordmor. hadde termin 10.05. ho sa da at ho skulle bestille time til igansetting til meg og at det måtte skje før helga fordi en nå ikkje skulle gå meir enn ti dager over termin pga at ungene blei så store. ho ringte føden og eg fekk beskjed om at fredag 19. o5 skulle eg inn for å settes igang. i går va eg heilt nervevrak og prøvde manne meg opp som best eg kunne. har vanvittig fødselsangst, og fekk pga det keisersnitt med førstemann, men har denne gangen innstilt meg på å prøve vanlig fødsel, etter å ha gått i samtaler med ei jordmor på føden. (ikkje ho som eg går til på kontrollene). da eg kom idag (med bagen fullpakke) var eg kun satt opp til overtidskontroll!!! og det at en ikkje skulle gå meir en ti dager over hadde ikkje dei hørt om. det blei ikkje satt igang noke før eventuelt etter 14 dager, og da måtte eg attpåtil reise til et annet sjukehus en time unna, for det var komt nye regler som gjorde at dei ikkje hadde lov å sette meg igang fordi eg va "førstegangsfødende". gjett om eg datt sammen! nå må eg stille meg inn heilt på nytt og prøve å holde angsten i sjakk frem til onsdag 24. føler eg komme til å klikke..
men det er to ting eg lurte på.. legen undersøkte om eg va moden, og det var eg ikkje. (hove va festa) betyr det at det mest sannsynlig ikkje komme til å skje iløpet av de nærmeste dagene? at det først må modnest - og etter det en gang kan riene begynne?
så har eg har blødd en del etter undersøkelsen, og har vondt i magen. er det vanlig? [8|][:(][:(]
men det er to ting eg lurte på.. legen undersøkte om eg va moden, og det var eg ikkje. (hove va festa) betyr det at det mest sannsynlig ikkje komme til å skje iløpet av de nærmeste dagene? at det først må modnest - og etter det en gang kan riene begynne?
så har eg har blødd en del etter undersøkelsen, og har vondt i magen. er det vanlig? [8|][:(][:(]