Skulle overraske mine foreldre....

**AM**

Elsker forumet
og fortelle at det kommer en ny liten tass nå i kveld....men som sist, så hadde de allerede skjønt det! Så ikke særlig god på å overraske jeg, sikkert...hehe

Hehe! Tipper at det blir akkurat samme greia her!

Mamma har kommet med flere småhint allerede, og spør hver dag om det er noe nytt :P 

Sist gang visste hun det før jeg sa det. Hun har en sjette sans når det gjelder gravide folk.

hehe så typisk! :) Det gjorde mine foreldre sist svangerskap også..men jeg drøyde det nok litt for lenge på grunn av min dumme usikkerhet til hvordan fortelle ting osv...helt unødig!;)

Hvordan hadde de skjønt det? :) 

Denne gangen tror jeg mine foreldre og andre kanskje vil kunne se magen på et mye tidligere tidspunkt..men vil helst drøye det til 12 uker........

Haha kjenner til den. Mødre er veldig flinke til å vite sånt uten at man sier noe,eller gjør noe utenom det vanlige :S Mamma OG mormor visste det her både denna og forrige gang, før jeg sa noe. Utrolig kjipt da, å ikke se de bli overrrasket =/

Hehe, sånn gikk det ja! Hva sa de da? Gledet de seg? :-)

Mamma spurte meg, da var jeg 4 uker på vei... og pappa er creepy når det kommer til å se graviditeter... han har som regel rett når han mener noen ser gravide ut... han sier det er noe med fjeset.. .så kan heller ikke overraske mine foreldre...

_Bella_ skrev:
hehe så typisk! :) Det gjorde mine foreldre sist svangerskap også..men jeg drøyde det nok litt for lenge på grunn av min dumme usikkerhet til hvordan fortelle ting osv...helt unødig!;)

Hvordan hadde de skjønt det? :) 

Denne gangen tror jeg mine foreldre og andre kanskje vil kunne se magen på et mye tidligere tidspunkt..men vil helst drøye det til 12 uker........

De hadde sett det, samt lagt merke til andre små forandringer som de sa...hehe

MammaMJ skrev:
Hehe, sånn gikk det ja! Hva sa de da? Gledet de seg? :-)

Ja, de har vært kjempeglade. Mamma ringte i dag, for å fortelle at hun hadde ligget lenge i går kveld å kost seg med tanken på en liten en til.
Pappa ringte i sted for å spørre på formen

Back
Topp