Skulle liksom holde det hemmelig!

2014baby<3

Andre møte med forumet
Mannen og jeg ble enige om å holde det for oss selv til de magiske 12 ukene, men jeg greier det bare ikke! haha :p Var hos svigerinnen min tidligere i dag og det bare spratt ut av meg! I tilegg så har vi sagt det til et vennepar av oss pluss svigermor :p Blir nok å si det til resten av de nærmeste også nå :p

Andre som bare ikke klarer å la være å skrike det ut? :p

Har veldig lyst til bare å rope det ut, men må prøve å holde det inne. Men det spørs hvor lenge det går, ser det er mange som ser på magen min og som sikkert gjør seg opp en mening;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sier det til "alle" bortsett fra de på jobben. Kun 1 på jobben som er en god venninne som vet det.

Jeg har sagt det til min nærmeste familie, og nærmeste sviger familie, samt 4 venninner . Det er godt og ha noen og prate med om ting går galt, eller bare dele gleden fra dag en sammen. :) si det til de du ønsker å være med på dine ups and downs!

Jeg sliter veldig med å holde det hemmelig :( har så lyst å fortelle det men syns det er for tidlig vil helst vente til jeg er 12 uker :) så håper jeg klare det :P

Vi har sagt det til våres nærmeste familie (foreldre og søsken) og 5-6 venner. Skulle egentlig holde det hemmelig til uke 12, men føler folk skjønner det. Pappa så det på meg med en gang når jeg besøkte han her om dagen... Det gjorde frisøren min også ;)

Jeg fortalte det med en gang til de nærmeste når jeg var gravid med storesøster også. Det er bare så utrolig uvirkelig for meg denne gangen at jeg bare må dele det med de nærmeste :) Så 12 ukers planen gikk desverre i do :p men men. Jeg sliter litt med å tro at jeg virkelig er gravid!

Hehe..jeg sprakk til en venninne i går;) mn ska prøøøve å holde meg nå til jul;)

Lett å sprekke, ja... Måtte fortelle det til en venninne av meg som har termin i mars, og en kompis som venter barn med samboern sin i mai! Gleder meg til å fortelle storebror og svigersøster at deres lille nyfødte får et søskenbarn i juni! ^^

Haha, ja jeg har det også sånn. Har fortalt det til så mange flere enn jeg egentlig hadde tenkt :p

Egentlig har jeg lyst å skrike det det ut til alle :)

Hehe, kjenner til den der gitt :) hadde heller ikke tenkt til å si det til så mange. Men endel vet at vi har prøvd, ettersom jeg har slutta på medisiner og blitt i mye dårligere form. Og da har de såklart spurt om hvordan det går. Og jeg klarer jo ikke lyve til mine nærmeste venninner ;) dessuten, de 4 som vet det har barn fra før, så er litt moro å ha noen og skravle med :) også vet mamma og søstra og broren min det :)
Svigers må vente litt til- de er nemlig gærne ;)

Vil gjerne vente siden det har gått galt så mange ganger tidligere. Håper vi kan avsløre den gode nyheten om tre uker med ul bevis på at alt er bra. Noen av våre nærmeste venner vet det men ingen i familien.

Jeg har kun sagt det til de to nærmeste venninnene mine og søstera mi, familien skal vi si det til om ikke så lenge. Skal prøve å holde meg til etter de magiske 12 ukene å si det på jobben. Men spørs jo hvor lenge jeg klarer å skjule det. Når jeg gikk gravid sist så sa vi det når jeg var 8 uker for klarte ikke å skjule magen lenger.

her går sjefen rundt å tror at det er noe alvorlig galt med meg. jeg sitter med tepper og fryser og kaster opp magesyre.... å er bleik å hodepine. å han kommer bort til meg hver dag å spør.. NÅR får du svar fra legen din på hva som feiler deg? ... å en annen kollega spurte om jeg hadde noen problemer jeg ville dele med de... siden jeg spyr hele tiden. også går jeg jo i det skjulte å spyr... DE VEIT DET SIKKERT. men de hakke lov å spørre meg! ;)

ellers så fikk jeg den slengt i fleisen av eldste i går da... mamma magen din er blitt kjempe svær. er det lenge siden du har bæsja kanskje ? ..
- ja jenta mi.. mamma hakke bæsja på noen dager.. det er derfor :) <3

her går sjefen rundt å tror at det er noe alvorlig galt med meg. jeg sitter med tepper og fryser og kaster opp magesyre.... å er bleik å hodepine. å han kommer bort til meg hver dag å spør.. NÅR får du svar fra legen din på hva som feiler deg? ... å en annen kollega spurte om jeg hadde noen problemer jeg ville dele med de... siden jeg spyr hele tiden. også går jeg jo i det skjulte å spyr... DE VEIT DET SIKKERT. men de hakke lov å spørre meg! ;)

ellers så fikk jeg den slengt i fleisen av eldste i går da... mamma magen din er blitt kjempe svær. er det lenge siden du har bæsja kanskje ? ..
- ja jenta mi.. mamma hakke bæsja på noen dager.. det er derfor :) <3
Hihi...mamma hakke bæsja på noen dager...så søtt da :D Kanskje du ska si det til sjefen din også? :P

Hihi...mamma hakke bæsja på noen dager...så søtt da :D Kanskje du ska si det til sjefen din også? :p

jeg tørr ikke. jeg går på månedskontrakter. å jeg er så redd det ikke blir noen forlengelse fra 31.desember hvsi jeg sier at jeg er gravid. det er ett slags prøveprosjekt dette. så jeg vil så inderlig få meg en fast jobb først . men jeg forstår jo at dette blir vanskelig å holde skjult frem til desember.... :P

jeg tørr ikke. jeg går på månedskontrakter. å jeg er så redd det ikke blir noen forlengelse fra 31.desember hvsi jeg sier at jeg er gravid. det er ett slags prøveprosjekt dette. så jeg vil så inderlig få meg en fast jobb først . men jeg forstår jo at dette blir vanskelig å holde skjult frem til desember.... :P
Ja...det vil nok bli et problem om du vokser raskt. Noen ser jo ikke gravide ut før i uke 20...jeg er definitivt ikke en av de :P

Ja...det vil nok bli et problem om du vokser raskt. Noen ser jo ikke gravide ut før i uke 20...jeg er definitivt ikke en av de :p

ehm. ja altså. sånn som magan min driver å former seg nå... ja det er litt ekstra vinterflesk rundt omkring. men magen min er forma som om den er gravid i 4. måned nå... å når jeg attpåtil har slutta å røyka. * klapper meg selv på skuldra 11 dager røykfri i dag * så blir det jo mistenksomt.... heh

ehm. ja altså. sånn som magan min driver å former seg nå... ja det er litt ekstra vinterflesk rundt omkring. men magen min er forma som om den er gravid i 4. måned nå... å når jeg attpåtil har slutta å røyka. * klapper meg selv på skuldra 11 dager røykfri i dag * så blir det jo mistenksomt.... heh
Grattis med røyke-slutt...*klapper deg på skuldra jeg også* :)
Det går sikkert greit;) Noen kan selvfølgelig være vrien når det gjelder graviditet, men om sjefen liker deg, og ser at du jobber likeså greit som hvilken som helst annen ansatt...kan han/hun vel ikke ha noe å utsette på?

Back
Topp