Skulle kjøpe brukt vogn i dag..

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Men samtidig skulle jeg bare innom en baby butikk i Fredrikstad... Og der stod den! Helt ny Simo kombi vogn med stelleveske og svart understell på tilbud til 5999,-
Jeg gikk på en smell gitt:p

Hehe samme gjorde eg i fjor når eg sku ha min første vogn ;) angrer ikkje for elsker simo vognen min :)

babyjente 27 Juli ♡

Hehehe, sånn kan det gå.

Jeg synes nesten det er litt trist med Simo er bare ikke for meg. :(

Fortell litt om hvorfor du valgte vognen da! :D Kan hjelpe blant annet oss som ikke har peiling her i denne vognjungelen. :P

Fortell litt om hvorfor du valgte vognen da! :D Kan hjelpe blant annet oss som ikke har peiling her i denne vognjungelen. :P

Jeg hadde den samme vognen til førstemann:)
Jeg elsker den pga str på bagen, den kan brukes leeeeenge uten at det blir trangt for bebissen:)
Den har også luft hjul og fjæring som gjør at det er supergod å trille på ALL slag underlag å føre:D

Har nesten bestemt meg for emmaljunga mondial jeg. Til tross for at vi skal bo i tredje etasje uten heis :P

Okei, de har gjort det litt lettere enn en del av de andre produsentene altså. :p

Okei, de har gjort det litt lettere enn en del av de andre produsentene altså. :p

Jepp, der er det bare 2 muligheter med dyp vogn, kombi eller duo:) Jeg liker kombi'n best siden det er litt mindre og lettere enn duoen:)

Back
Topp