Skulle ikke vært lov

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Nå har jeg gått å vært forkjølet siden før jul, og i går og i natt har det bare tatt seg helt opp, verker som værst i kroppen og er så kvalm at jeg tror jeg dør. Som om jeg ikke hadde vondt nok i kroppen fra før får jeg febersmerter oppå det hele. Og puppene bare renner og renner, å det er så vondt å ha på bh, for kroppen er så øm. Trøtt og sliten og får ikke sove, sulten, men tørr ikke spise, og halsbrann oppå alt. 21 dager til termin. Dagens lille klagesang fra meg :(

En mager trøst er at du ikke er i fødsel iallfall. Satse på at du er litt freskære når den tid kommer! Dvs, du har ikke mange dagene på deg om du skal rekke det mens jeg er der :p

En mager trøst er at du ikke er i fødsel iallfall. Satse på at du er litt freskære når den tid kommer! Dvs, du har ikke mange dagene på deg om du skal rekke det mens jeg er der :p
Haha, nei, da har jeg dårlig tid, men får håpe fødselen her lar vente på seg til jeg er bedre hvertfall

Åå. Det hørtes ikke noe godt ut :( Plei deg selv, hold senga, og bli frisk til det nærmer seg. Du slipper iallefall bekymre deg for å gå inn i fødsel i denne tilstanden. Masse god bedring <3

Høres mer ut som influensa enn forkjølelse syns jeg :( får satse på at det blir bedre før du skal føde og satse på at det ikke er altfor lenge til :)

Nå har jeg gått å vært forkjølet siden før jul, og i går og i natt har det bare tatt seg helt opp, verker som værst i kroppen og er så kvalm at jeg tror jeg dør. Som om jeg ikke hadde vondt nok i kroppen fra før får jeg febersmerter oppå det hele. Og puppene bare renner og renner, å det er så vondt å ha på bh, for kroppen er så øm. Trøtt og sliten og får ikke sove, sulten, men tørr ikke spise, og halsbrann oppå alt. 21 dager til termin. Dagens lille klagesang fra meg :(

Stakar off av meg <3 :(

Uff..masse god bedring :)

Her har vi akkurat begynt med forkjølelse. Jeg har vært tett og snørrete i flere uker og nå tar det seg opp. Og lille snuppa er helt tett å skikkelig stygg hoste :-(

Back
Topp