Skulle ikke vært lov...

MammaLiten2013

Nyforlovet og snart mamma <3
Yes, da har mor klart det store å tryne ute. Som om det ikke var nok, klarte jeg å lande rett på magen. I det jeg faller, er lille My det eneste jeg tenker på. Og der traff vi bakken med et brak. Klarer å komme meg hjem til gubben som straks ringer føden.

Tar ikke lange tiden før vi hører hjertet til babyen slår. Jordmoren som tar oss i mot på Riksen er bare helt fantastisk og får oss vordende foreldre fulle av angst, til å senke skuldrene. Legen tar ultralyd og ser ei aktiv lita tulle som har det supert i mors liv.

"Den følelsen"- når du tror du har ødelagt alt ved å kløne deg til en tur rett i bakken og vi hører hjerteslagene ❤

Grusom følelse! Heldighvis tåler babyen gaaanske mye siden h*n ligger og svever og er omringa av beskyttelse. Jeg har selv vert i samme situasjon. Jeg fikk veldig vondt i magen noen timer etter fallet. På ul hadde hun det helt fint. Jeg derimot hadde fremdeles vondt i magen. Men det hadde sin grunn- omgangs syka!! Bokstavelig talt DRIT flaut! Jaka, ingen tvil om at jeg hadde vondt i magen ;-)

Det var godt det gikk bra!

Grusom følelse! Heldighvis tåler babyen gaaanske mye siden h*n ligger og svever og er omringa av beskyttelse. Jeg har selv vert i samme situasjon. Jeg fikk veldig vondt i magen noen timer etter fallet. På ul hadde hun det helt fint. Jeg derimot hadde fremdeles vondt i magen. Men det hadde sin grunn- omgangs syka!! Bokstavelig talt DRIT flaut! Jaka, ingen tvil om at jeg hadde vondt i magen ;-)

Haha, ikke greit med en skikkelig magasjau. Selv trodde jeg at fødselen var i gang for et par uker siden. Hadde akkurat lest at mange ofte får diaré når noe er på gang rundt fødsel. Satt på do hele natten, morgendagen kom og det viste seg at det var matforgiftning. Haha, mange rare tanker som dukker opp gitt.

Jeg kjente ikke liv etter fallet, men som jeg sa til jordmor da vi kom, jeg var veldig stresset. Så mulig lillemor hadde vist tegn uten at jeg la merke til det :) var egentlig mest redd for at morkaken hadde løsnet. Men alt er tipp topp! :)

Det tåler heldigvis en del ja... men klart en blir bekymret! Godt at alt sto bra til!

Back
Topp