Skulle ikke lest den artikkelen

Foxy84

Gift med forumet
I ferien var vi på båten til svigers,der så jeg artikkel i vimenn at om man løfter barnet i armene(han ligger på rygg) og han ikke løfter hode sitt,at det blir hengde i 4 mnd aldrn kan det være tegn på autisme. Fotsatt 2 uker til han blir 4 mnd, men han er ennå ikke sterk nok til å gjøre dette. (kan jo ha med at han har en favoritt side og derned går til manuall terapaut pga han er litt skev) Men når jeg begynener å lese på nett føler jeg at jeg finner noen symptomer som stemmer,ene stod at de sover gjennom hele natten når de er små..og det gjør sønnen min. Huff...jeg er så redd for at han har det,..det er jo alt for tidelig å finne ut om dette.....men skulle ønske jeg aldri hadde sett den artikkelen.....man blir jo egentlig bare skurrete....
 
:( skjønner du begynner å tenke da, men alt er nok fint ;)  bli litt gal i hodet av å lete etter symptomer ;p 
 
Du må ikke tro p alt du leser. Kan hende at det er et symptom, men så er det mange barnsom utvikler seg i rykk og napp og derfor ikke ligger helt på gjennomsnittet.. HUsk det er et gjennomsnitt.. Dvs at det er jo noen som er før og noen etter..

Men mitt tips er å trene masse på at de skal bli sterke i nakken..
 
man finner ofte de symptomene man leter etter, og som sagt tidligere så utvikler de seg i rykk og napp. prøv å ikke tenk på det
 
Back
Topp