Skulle ikke ha

Ormerods

Forelsket i forumet
Vaska huset i går. Fikk straffa for den innsatsen i natt med vond rygg og utrolig mye kynnere. For første gang denne graviditeten har jeg i natt tenkt at det hadde vært greit å bli ferdig og ha babyen her på utsiden av magen. 37 uker i morgen, så det nærmer seg jo uansett.

Ja det nærmer seg No :joyful:
Kjenner jeg og begynner og bli litt lei her No :p
Men få holde ut de siste ukene ;)

Høres ut som meg, men vært i knall form tross bekken helt til lørdag, etter det har det vært hodepine, magesmerter, rygg osv :banghead:

Synes du er sprek som tar husvasken i uke 37 jeg! Jeg lå på sofaen som et slakt og så Gossip Girl på netflix mens jeg sutra :P

Synes du er sprek som tar husvasken i uke 37 jeg! Jeg lå på sofaen som et slakt og så Gossip Girl på netflix mens jeg sutra :p

Takk, er kanskje ikke så sprek som jeg trodde. Har vært skikkelig sliten i dag, og humørsyk. Men huset er ganske ryddig. På lørdag er det barnebursdag, jeg gruer meg til søndag

Takk, er kanskje ikke så sprek som jeg trodde. Har vært skikkelig sliten i dag, og humørsyk. Men huset er ganske ryddig. På lørdag er det barnebursdag, jeg gruer meg til søndag
Skjønner godt at du gruer deg til det. Hadde gruet meg uten å være gravid jeg :P

Back
Topp