M *MissMe* Gift med forumet 29 Okt 2010 #1 Men de her stod i veien...[:@][8D] Ja, jeg er pysete....[&:][8D] Postkassene til høyre i bildet...[;)]
Men de her stod i veien...[:@][8D] Ja, jeg er pysete....[&:][8D] Postkassene til høyre i bildet...[;)]
Tjukkaaa Forumet er livet 29 Okt 2010 #3 ahahahahah -de er ikke noe skumle!!! Bare å løpe ut med en "hoi, hoi, hoi" og store bevegelser og så flytter de seg[:D]
ahahahahah -de er ikke noe skumle!!! Bare å løpe ut med en "hoi, hoi, hoi" og store bevegelser og så flytter de seg[:D]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 29 Okt 2010 #4 ORIGINAL: Anis ÅÅååhh!! Godt det ikke bare er meg! De er skumle[:-] Pyse her også!
M *MissMe* Gift med forumet 29 Okt 2010 #8 Uff, jeg er ikke så tøff blant store dyr.. Vi som er omringa av de...[&:] De hører til bak et gjerde...[>:]
Uff, jeg er ikke så tøff blant store dyr.. Vi som er omringa av de...[&:] De hører til bak et gjerde...[>:]
M *MissMe* Gift med forumet 29 Okt 2010 #10 ORIGINAL: svampebob Haha et tegn på at man bor på landet[8D] [8D][8D] Vi bor ganske langt ute på landet ja!![;)]
ORIGINAL: svampebob Haha et tegn på at man bor på landet[8D] [8D][8D] Vi bor ganske langt ute på landet ja!![;)]