Skulle hatt mensen på onsdag. Testene viser negativt . Har murringer og veldig ømme bryster. Bør jeg teste på nytt senere eller bare gi opp for denne

Bare å teste på nytt regelmessig til evt mens eller positiv test dukker opp.
Sannsynligvis har eggløsning vært forsinket av en eller annen grunn, så det er bare å vente og se etterhvert.

Er det bare meg som ser en svak strek her? :angelic: Kanskje bare lyset som gjør det.. men må bare fortsette å teste og håpe på det beste. :Heartpink
Jeg også synes jeg skimta .
Hvordan gikk testingen ?

Jeg får fortsatt negativt, men har ikke fått tatt med morgenurin ennå. Da jeg er oppe å tisser om natten. I dag er jeg kvalm også. Har hatt murringer i 1,5 uke. Får alltid mensen på dato, og har aldri opplevd forsinkelse før.

Jeg også synes jeg skimta .
Hvordan gikk testingen ?
Jeg får fortsatt negativt, men har ikke fått tatt med morgenurin ennå. Da jeg er oppe å tisser om natten. I dag er jeg kvalm også. Har hatt murringer i 1,5 uke. Får alltid mensen på dato, og har aldri opplevd forsinkelse før.

Høres ut som hormonkrøll og ikke graviditet. Du hade testa positivt innen nå hvis du hadde vært gravid.

Kan være at kroppen har hoppa over EL også. Da opplevd jeg nesten to uker med menssmerter og symptomer - men bare negative tester - før det til slutt kom en litt rar mens.

Testene i dag er såpass bra , så de kan testes hele døgnet :) men det høres ut som mer krøll på noe annet . Er kvalmen der har man positiv test , så her er det nok andre ting . I min prøve periode hadde jeg alle symptomer selv , uteblitt mens og kvalme og alt, men negativ test . Veldig kjedelig, men kroppen retter seg opp igjen som regel :)

Back
Topp