Skulle hatt mensen i dag

Prøver på sistemann

Flørter med forumet
I dag er dagen der TR skal komme..!!

Jeg har tatt noen tester den siste uken, fordi jeg har vært så utålmodig, og har håpt at jeg fikk positiv test tidlig, men de har alle vært negative.
Så enten er jeg ikke gravid og TR kommer hvert øyeblikk, eller så er jeg gravid og testen venter bare litt på seg før den gir to streker....
Men TR har ikke kommet til nå.... Så vi krysser fingrene

Satser på at det er en liten spire :D

prøver2012 skrev:
Satser på at det er en liten spire :D

Krysser fingrer :)

håper det er en liten spire der ;)

krysser fingrene for deg :D

Får håpe det bare tok litt tid før spira festet seg :D
Lykke til!

Håper du har en liten spire i magen, krysser fingrene for deg :)

Takk jenter! Ja, håper også det:-) men prøver å ikke ha for høye forhåpninger... Mensen har ikke kommet enda, så det er jo enda håp... Men om jeg kommer gjennom morgendagen også uten tr er det nok enda mer håp. Føler nemlig at den kan dukke opp når som helst.... Natta jenter:-)

Ingen mensen=fortsatt sjanse :))

Takk i like måte millacam...:-) Fortsatt ingen mensen her.... så det blir testing på mandag;-)

Håper inderlig dere som venter har spirer på lur! Må være utrolig kjedelig å vente så mange dager...

På en måte er jeg i samme bås, jeg får positive tester men kan ikke slippe jubelen løs før legen kan bekrefte at HCG stiger som det skal,... Skal ta ny HCG på Tirsdag, og får svar på det på onsdag... 

Håper det ender godt for oss alle!!

Da kom mensen:-(

Prøver på sistemann skrev:

Huff, sender mange klemmer til deg 

Det var synd

4hjerter skrev:

Det var synd

Det var synn

Ja... Men det er ikke noe å gjøre med det. Får bare ha tålmodighet:-) Kanskje bedre lykke neste gang;-) Lykke til videre jenter med svangerskap, fødsel, barseltid osv;-)

Back
Topp