Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt sant, det r derfor jeg gir til røde kors fordi staten betaler alt det administrative. Og som giver kan man velge å øremerke pengene sine (selv om jeg ikke vet hvor mye det garanterer)Jeg er så skeptisk jeg.. siden jeg har jobbet i en bistandsorganisasjon, veit jeg hvor mye/lite de får av det trekket i mnd.. Det er så lite fordi administrasjonskostnadene er så store..
For all del ikke misforstå meg nå, det er kjempebra og gi Men jeg vil gi til en organisasjon hvor det er lite eller mindre administrasjonskostnader enn alle de andre.. Men det er jo så mange å velge i
Det er helt sant, det r derfor jeg gir til røde kors fordi staten betaler alt det administrative. Og som giver kan man velge å øremerke pengene sine (selv om jeg ikke vet hvor mye det garanterer)
Her i huset er jeg bare tillkallingsvikar og gubben er pers konkurs. De to siste årene har hvert trange .. Har nesten bare 1000kr å handle for i uka.. Egentlig ikke rom for å hygge seg litt ekstra en dag i mnd.. Så vil ikke påstå det er ei krone til overs her