Skulle ha vært på do :p

Fru_Pingu

Blir kjent med forumet
Dette høres sikkert dumt ut, men jeg tør ikke å sette meg å gjøre nr 2. Flere som har det slik, eller har noen gode tips?

Jeg trøkker til det jeg har og håper slimpropp og vann ryker hver gang! :P

Noen spesiell grunn til at du ikke tør? :) Er det vondt, eller er du redd?

Føles ubehagelig. Har gått 4 dager etter fødsel.
Det som hjalp meg var å ta litt dopapir og rett og slett holde litt igjen på mellomkjøttet, da fikk eg illusjonen av at alt ikkje kom ramlende når trykket først kom, lykke til! Utrolig ekkelt å gå nr 2 etter fødselen

Ta litt lactulose for å smøre litt da? Viktig at du får det unna også.. for jo lengre du venter, jo hardere blir bæsjen.

Skjønna deg kjempegodt, var livredd for det samme etter forrige fødsel!
Ta en lactulose-shot er mitt tips :-) Og ikkje vent for lenge! (Lett å sei, I know..)

Måtte manne meg opp litt selv etter fødsel da jeg måtte på do ca 2 dager etter fødsel, men gikk overaskende bra tok meg bare god tid og nå er alt som normalt igjen syns jeg! :-)

Føda på mandag, tok laktoluse idag. Gikk kjempefint, trodde det skulle gjøre dødensvondt,men gjorde ikke det.

Sniker fra april! Hadde det slik etter fødsel med nr.1 og det endte med at jeg ble svært forstoppet, så ille at selvom jeg holdt igjen tvingte kroppen min det ut og ja, med hånden på hjertet kan jeg si at det er værre enn fødsel!!! Fy søren. Så kom dere på do :D

Back
Topp